Gerdab.IR | گرداب

هدیه آمریکا به زهرا رهنورد + سند

تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۸۹

موسسه آمریکایی نجات زنان، "زهرا رهنورد" را "هنرمند و فعال اجتماعی ایرانی و رئیس سابق دانشگاه الزهرا معرفی کرده و او را به دلیل دفاع از حقوق زنان در جریان جنبش سبز شایسته انتخاب دانسته است.

گرداب- موسسه آمریکایی نجات زنان، به مناسبت صدمین سالگرد روز جهانی زن، فهرستی صدنفره از زنان و مردانی را منتشر کرده که طی سال‌های گذشته برای بیداری زنان تلاش کرده‌اند!

به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت موسسه آمریکایی نجات زنان، به مناسبت صدمین سالگرد روز جهانی زن، این موسسه فهرستی صدنفره از زنان و مردانی را منتشر کرده که طی سال‌های گذشته برای بیداری زنان سراسر جهان و همچنین آگاهی دادن به آن‌ها برای احقاق حقوق خود تلاش کرده‌اند!

 بر اساس گزارش موسسه نجات زنان، "هیلاری کلینتون" وزیر امورخارجه امریکا، "لورا بوش" همسر رئیس‌جمهور سابق امریکا، "کریستین امان‌پور" خبرنگار از آمریکا، "نبیل اسپانیولی" رئیس بخش مرکزی زنان اسرائیل و چهره‌هایی دیگر از کشورهای اروپایی به ویژه انگلیس در این فهرست 100 نفره معرفی شده‌اند.

 این موسسه آمریکایی، "زهرا رهنورد" را "هنرمند و فعال اجتماعی ایرانی و رئیس سابق دانشگاه الزهرا معرفی کرده و او را به دلیل دفاع از حقوق زنان در جریان جنبش سبز شایسته انتخاب دانسته است.

 همچنین این موسسه، "شیرین عبادی" ضد انقلاب و فمینیست معروف را چهره‌ای جهانی، وکیل و فعال حقوق بشر معرفی کرده که چندین دهه را به مبارزه برای احقاق حقوق زنان، کودکان و زندانیان سیاسی در ایران صرف کرده است.



زهرا رهنورد، در فیلم تبلیغاتی میرحسین موسوی به صراحت آیه قرآن را انکار کرده و پرده از چهره ضد اسلامی خود که در زیر چادر مخفی کرده بود برداشت. به نظر می‌رسد این هدیه آمریکایی‌ها برای اتخاذ چنین مواضع ضد اسلامی کمترین چیزی است که سردمداران استکبار جهانی می‌توانند به وی اهدا کنند.

گفتنی است، حضور برخی افراد در این لیست از جمله، کلینتون، بوش و شیرین عبادی نشانگر وابستگی این موسسه است  و احتمال صهیونیست بودن آن را بسیار بالا می‌برد.