Gerdab.IR | گرداب

آخرین نفس‌های فتنه انگیز BBC و VOA

تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۸۹

در فضای بنگاه های سخن پراکنی جو شکست کاملأ حاکم است و مجری تلاش می کند آن را با موضوعات انحرافی پنهان کند.

بی‌بی‌سی و صدای آمریکا که شکست آخرین تلاش‌های خود را نزدیک می‌بینند، به ساخت سناریوهای جدیدی در فضای تبلیغی روی آورده‌اند.

به گزارش گرداب به نقل از باشگاه خبرنگاران، به نظر می‌رسد این سناریو ها ناشی از ناکامی‌‌های این جریان در مقایسه با حرکت‌ ها و قیام‌ های مردمی در کشورهای عربی است.

این شبکه ها تلاش کردند شکاف های ایجاد شده در میان فتنه گران خارج‌نشین را سرپوش گذارند؛ چرا که چنین اختلاف و شکافی در میان حامیان خارج‌نشین این جریان از یکسو ناشی از واکنش کمرنگ معترضان به تهدیدات اخیر برای برخورد با سران فتنه و از سوی دیگر متاثر از سرخوردگی برخی حامیان خارج نشین فتنه است.

در فضای این بنگاه های سخن پراکنی جو شکست کاملأ حاکم است و مجری تلاش می کند آن را با موضوعات انحرافی پنهان کند. بی‌بی‌سی نیز در آخرین تحرکات خود "محسن کدیور"، یکی از حامیان فراری فتنه را دعوت کرده و او را به مساعدت طلبید که آن هم مؤثر واقع نشد.

بنگاه های شایعه پراکنی غربی تلاش کردند با پیش کشیدن موضوع انقلاب های عربی اغتشاشات غیراسلامی و بی‌هدف گروهی از فتنه گران ایرانی را به آن ارتباط دهند ولی این بار نیز ملت بیدار ایران با آگاهی کامل این دسیسه را در ریشه سوزاند.