Gerdab.IR | گرداب

پس از سه هفته انتشار اخبار جعلی صورت گرفت؛

اعتراف رسمی بی‌بی‌سی به دروغ‌گویی

تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۸۹

پس از آنكه رسانه استعمار پير با بي‌اعتنايي محض مردم ايران نسبت به اين "دروغ بزرگ‌"، پس از 3 هفته‌ دروغگويي مكرر، مجبور شد اعتراف كند كه اين خبر اساساً دروغ بوده و موسوي و كروبي به زندان حشمتيه منتقل نشده‌اند.

رسانه رژيم سلطنتي انگليس پس از 3 هفته دروغگويي شبانه‌روزي، رسماً اعتراف كرد كه درباره بازداشت موسوي و كروبي دروغ گفته است.

به گزارش گرداب، رسانه‌ رژيم سلطنتي انگليس (بي‌بي‌سي فارسي) كه از جمله رسانه‌هاي اصلي حامي جريان فتنه و اغتشاشات در ايران محسوب مي‌شود، اخيراً طي خبري مدعي شده بود كه موسوي و كروبي به همراه همسرانشان به زندان حشمتيه تهران منتقل شده‌اند.

اين رسانه فتنه‌گر متعلق به سرويس‌هاي جاسوسي رژيم سلطنتي انگليس پس از انتشار اين خبر دروغ خود، به صورت مكرر و شبانه‌روزي به انتشار تحليل‌هاي فتنه‌گران خارج‌نشين در اين باره پرداخته و با دستمايه قرار دادن اين "دروغ‌" سعي كرد مردم كشورمان را به آشوب و اغتشاش فرابخواند.

بي‌بي‌سي فارسي در همين راستا از حدود 3 هفته پيش هر روز به نوعي به بازنشر اين خبر به انحاء مختلف مي‌پرداخت و مصاحبه‌ها و اخباري را نيز در اين باره منتشر مي‌كرد!

اما پس از آنكه رسانه استعمار پير با بي‌اعتنايي محض مردم ايران نسبت به اين "دروغ بزرگ‌" و حتي درخواست‌هاي مكرر مردم، دانشجويان و مسئولان كشورمان براي برخورد قضائي قاطع با سران فتنه مواجه شد، پس از 3 هفته‌ دروغگويي مكرر، مجبور شد اعتراف كند كه اين خبر اساساً دروغ بوده و موسوي و كروبي به زندان حشمتيه منتقل نشده‌اند.

رسانه رژيم سلطنتي انگليس كه از پايه‌گذاران "دروغ بزرگ تقلب‌" در انتخابات 22 خرداد 88 بود و پس از آن نيز مدام به دروغگويي درباره مسائل داخلي كشورمان روي آورد، اخيراً با مشاهده لو رفتن دروغگويي‌اش به جعل بيانيه‌ها و اطلاعيه‌ها از زبان دانشجويان و به خصوص تشكل باسابقه دفتر تحكيم وحدت روي آورده بود كه اين تشكل بزرگ دانشجويي نيز رسماً اعلام كرد كه به خاطر "دروغگويي‌ و جعل‌عنوان‌‌" از اين رسانه استعمار پير به مجامع بين‌المللي رسماً شكايت خواهد كرد.

اين تشكل بزرگ و باسابقه دانشجويي پيش از اين نيز در واكنش به انتشار بيانيه‌اي دروغين در بي‌بي‌سي فارسي با مضمون حمايت از سران فتنه و انتساب اين بيانيه به دفتر تحكيم وحدت، ضمن تكذيب اين دروغ، تأكيد كرده بود كه موسوي و كروبي و ديگر فتنه‌گران به دليل اقدام عليه امنيت ملي و اغتشاش بايستي محاكمه و به اشد مجازات محكوم شوند.

منبع: فارس