Gerdab.IR | گرداب

آنتي وار گزارش داد:

کشف اسناد قتل‌عام و سوء‌استفاده جنسي رژیم مبارک

تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۸۹

به دنبال حمله مردم مصر به مقر امنیت داخلی این کشور اسناد محرمانه‌ای از شکنجه، قتل‌عام، سوء استفاده جنسی و استراق سمع مردم مصر از سوی رژیم مبارک، کشف شد.

 آنتي وار از کشف اسناد محرمانه‌ای از شکنجه، قتل عام، سوء‌استفاده جنسي و استراق سمع مردم مصر از سوی رژيم مبارک خبر داد.
 
به گزارش گرداب به نقل از باشگاه خبرنگاران، اين اسناد پس از حمله صدها نفر از مردم مصر به مقر امنیت داخلی مصر کشف شد و شمار زیادی از اين اسناد محرمانه در حال انتشار در سایت‌های اینترنتی است.

در بخشي از اين اسناد دخالت رژيم مبارک در بمب گذاري اخير در کليساي اسکندريه و قتل عام دهها مصري فاش شده است.

برخی از اسناد مقر امنیت داخلی که مصری‌ها آن را منتشر کرده‌اند، نشان می‌دهد که گفت‌وگوهای تلفنی فعالان سیاسی، اساتید دانشگاه و بسياري افراد ديگر استراق سمع و ضبط شده و در مقر امنیت داخلی مصر نگهداری شده است.

براساس برخی اخبار منتشر شده، همچنین برخی از این اسناد نشان‌دهنده تقلب سازماندهی‌شده رژیم مبارک در انتخابات پارلمانی نوامبر سال 2010 است.

به گفته يک شهروند مصری، حمله‌کنندگان به مقر امنیتی در شهر نصر به اسنادی دست یافته‌اند که نشان می‌دهد برخی بقایای رژیم مبارک به دنبال از بین بردن اسناد بوده‌اند.

مردم مصر در حمله به مقر امنیت داخلی حکومت مصر، مقدار زیادی از اسناد امحا شده را به دست آورده اند. بسیاری از افراد می‌گویند اسنادی به دست آورده اند که نشان می دهد بازماندگان رژیم مبارک دستور امحای برخی اسناد دوره مبارک را صادر کرده بودند.