Gerdab.IR | گرداب

پس از گذشت ده سال؛

انتشار فیلم جدیدی از 11سپتامبر + فیلم

تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۸۹

این فیلم که تصاویر هوایی جدیدی از حملات 11 سپتامبر 2001 است، نشان می‌دهد که هلیکوپتری در نزدیکی بام برج‌های دو قلوی تجارت جهانی در حال پرواز است و یکی از آنها به‌ طور مستقیم از بالای یکی از برج‌ها عبور می‌کند و با فرو ریختن نخستین برج، هلیکوپتر محل را ترک کرده و فرود می‌آید.

فیلم جدیدی از حادثه 11سپتامبر پس از گذشت ده سال از این واقعه در اینترنت منتشر شده است؛ در حالی که مشخص نیست چرا آمریکا با انتشار این فیلم می خواهد نگاه جامعه جهانی را دوباره به فرو ریختن برج‌های دو قلو معطوف کند.

به گزارش گرداب به نقل از مشرق، پس از گذشت ده سال فیلم جدیدی از حادثه 11 سپتامبر در رسانه‌ها منتشر شد. این فیلم که تصاویر هوایی جدیدی از حملات 11 سپتامبر 2001 است، نشان می‌دهد هلیکوپتری در نزدیکی بام برج‌های دو قلوی تجارت جهانی در حال پرواز است و یکی از آنها به‌ طور مستقیم از بالای یکی از برج‌ها عبور می‌کند و با فرو ریختن نخستین برج، هلیکوپتر محل را ترک کرده و فرود می‌آید.

آنچه که ابهام برانگیز است این است که چه چیزی موجب شده که آمریکا لازم بداند نگاه‌های جامعه جهانی را دوباره به 11 سپتامبر معطوف کند؛ آن هم پس از ده سال!

هنوز به طور قطع مشخص نیست چه کسی  و با چه هدفی این فیلم را در اینترنت منتشر کرده است، اما راشاتودی می گوید این فیلم از سوی سایت "کریپتوم" (که منتقد سیاست‌های آمریکا است) منتشر شده است.

این فیلم به‌وسیله خدمه هلیکوپتر امداد و نجات پلیس نیویورک ضبط شده است.

با توجه به بسته‌شدن حریم هوایی نیویورک، هلیکوپترهای سازمان‌های خبری نتوانستند از این واقعه تصاویر هوایی تهیه کنند. تصاویر هوایی از این حادثه بسیار نادر است.

در تصاویر منتشر شده صدای خلبان شنیده می‌شود که در واکنش به فروریختن نخستین برج، فریاد می‌زند: «برج به طور کامل محو شد.»

این تصاویر ویدیوئی، از سوی پلیس در اختیار موسسه ملی استاندارد و فناوری آمریکا قرار گرفته و این موسسه درباره فروپاشی برج‌ها تحقیق کرده است.

فیلم