Gerdab.IR | گرداب

برنامه تروریست‌های پژاک برای چهارشنبه آخر سال

تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۸۹

به تازگی گروهك تروریستی پژاك طی بیانیه ای اعلام کرده به مناسبت نزدیك شدن به چهارشنبه سوری هواداران پژاک در شهرهای كردنشین در خیابان‌ها به جشن سرور و آتش بازی پرداخته و از این گروهک حمایت می‌کنند.

به گزارش گرداب به نقل از جوان، به تازگی  گروهك تروریستی پژاك طی بیانیه ای اعلام کرده به مناسبت نزدیك شدن به چهارشنبه سوری هواداران پژاک در شهرهای كردنشین در خیابان‌ها به جشن سرور و آتش بازی پرداخته و از این گروهک حمایت می‌کنند.

 گفته می‌شود هواداران و مرتبطین گروهك تروریستی پژاك و "پ‌ك‌ك" قصد دارند در سه شنبه آخر سال اقدام به تجمع و اغتشاش کنند. در این رابطه نیز مقرر شده تعدادی هواداران پژاک بنا به درخواست سران این گروهک در شهرهای مختلف دست به اقدامات خرابكارانه بزنند.

همچنین این گروهک از اعضای خود خواسته است كسانی را كه با نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نظام جمهوری اسلامی همكاری می‌كنند را شناسایی کنند.

طی سال های گذشته گروهك "پ‌ك‌ك" و پژاك ضمن فراخوانی به وسیله شبکه های ماهواراه ای و رادیوهای وابسته به خود سعی در برهم زدن امنیت اجتماعی مناطق مورد علاقه خویش را داشته كه همیشه با هوشیاری و آگاهی مردم در اقدامات خود ناکام بوده اند.