Gerdab.IR | گرداب

جنگ اینترنتی اعراب علیه رژیم اسرائیل

تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۸۹

یکی از کاربران در یادداشتی نوشته است‌: «سانسور خبری اجازه نمی دهد که مردم کشورهای عربی از وقایع پیرامونی خود آگاه شوند اما فیلم اعزام نیروهای عربستان به بحرین‌، حضور انگلیسی ها در لیبی و بمباران شهرهای لیبی از سوی اسرائیل را به زودی منتشر خواهیم کرد تا همه بدانند "الکفر مله واحده".

کاربران توییتر و فیس بوک در کشورهای عربی به یکدیگر اطلاع داده اند که رژیم اسرائیل در حال اعزام نیرو به کشورهایشان برای کمک به دیکتاتورها است. این اطلاعات را کاربران توییتر در لیبی و بحرین به اطلاع یکدیگر رسانده اند.

به گزارش گرداب به نقل از تابناک، این کاربران با ایجاد یک درگاه الکترونیکی در توییتر به نام بنغازی اعلام کرده اند که برخی بمبارانها در شهر استراتژیک تحت محاصره الزاویه را جنگنده های اسرائیلی فرماندهی کرده اند.

همچنین گفته شده که در مسراته نیز بمبهای عمل نکرده ای به دست آمده که ساخت رژیم اسرائیل است.

یکی از کاربران توییتر خطاب به هموطنان لیبی خود گفت‌: «فرزندان انقلابیون بزرگ کجایند؟ مرگ سرنوشت تمامی انسان هاست زود یا دیر‌، مرگ با عزت و سرافرازی را بپذیرید تا در دنیا و آخرت پیروز باشید.»

یکی دیگر از کاربران در یادداشتی نوشته است‌: «سانسور خبری اجازه نمی دهد که مردم کشورهای عربی از وقایع پیرامونی خود آگاه شوند اما فیلم اعزام نیروهای عربستان به بحرین‌، حضور انگلیسی ها در لیبی و بمباران شهرهای لیبی از سوی اسرائیل را به زودی منتشر خواهیم کرد تا همه بدانند "الکفر مله واحده".