Gerdab.IR | گرداب

بزرگداشت شهدای بحرین در قم

تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۸۹

شرکت کنندگان در این مراسم همچنین با دادن شعارهایی از جمله «"مرگ بر منافق"، "مرگ بر سازشکار" و... دخالت عربستان در امور داخلی بحرین و کشتار و قتل عام مردم معترض این کشور را محکوم کردند.

مراسم بزرگداشت شهدای بحرین، با حضور مراجع عظام تقلید، علما، اعضای جامعه مدرسین و خبرگان رهبری، رئیس و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، طلاب ایرانی و غیرایرانی و اقشار مختلف مردم در قم برگزار شد.

به گزارش گرداب به نقل از مرکز خبر حوزه، در این مراسم که جمعه شب و به همت طلاب غیرایرانی جامعة المصطفی در مسجد اعظم قم برگزار گردید، آیات عظام شبیری زنجانی، سبحانی، نوری همدانی، نمایندگان بیوت مراجع معظم تقلید، آیت الله حسینی بوشهری، دکترعلی لاریجانی‌، حجج اسلام و المسلمین اعرافی، رئیس جامعةالمصطفی، سعیدی،امام جمعه قم، بنایی و ابوترابی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برخی از اعضای خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، طلاب ایرانی و غیر ایرانی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

همچنین در این مراسم، حاضرین، شعارهایی چون "سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن" و... را سر دادند.

شرکت کنندگان در این مراسم همچنین با دادن شعارهایی از جمله "مرگ بر منافق"، "مرگ بر سازشکار" و... دخالت عربستان در امور داخلی بحرین و کشتار و قتل عام مردم معترض این کشور را محکوم کردند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پیرامون تحولات اخیر بحرین پرداخت و با بیان این که امام خمینی(ره) وحدت را در دنیای اسلام نهادینه کرد، گفت: «امروز مردم بحرین در سایه علمای تربیت شده در مکتب اهل بیت(ع)، صدای وحدت امت اسلام شده اند.»