Gerdab.IR | گرداب

آل‌خلیفه برای سرکوب مردم بحرین دست به دامان نتانیاهو شد

تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۰

روزنامه های صهیونیستی درخبری غافل‌گیر کننده، دیدار سری وزیر امورخارجه بحرین از مرکز جنبش دینی افراطی "حباد"، متعلق به صهیونیست‌های افراطی در واشنگتن را افشا کردند.

به گزارش گرداب به نقل از العالم، روزنامه‌های صهیونیستی هاآرتص و یدیعوت آحارونت با اشاره به تماس‌های مخفی تل‌آویو – منامه، روابط میان رژیم صهیونیستی و بحرین را جدی خواندند.

به گزارش این روزنامه‌های صهیونیستی، وزیر امورخارجه بحرین شیخ خالد بن حمد آل خلیفه در دیدار از واشنگتن به مسئولین عالی‌رتبه رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرد، با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم دیدار کند.

بر اساس این گزارش، امروزه دیگر روابط میان رژیم صهیونیستی و بحرین بر هیچ یک از کارشناسانی که اوضاع سیاسی منطقه و جهان را پیگیری می کنند، پوشیده نیست، زیرا اعتراضات مسالمت آمیز اخیر مردم بحرین بسیاری از حقایق را در این باره برملا کرده است.

روزنامه های صهیونیستی درخبری غافل‌گیر کننده، دیدار سری وزیر امورخارجه بحرین از مرکز جنبش دینی افراطی "حباد"، متعلق به صهیونیست‌های افراطی در واشنگتن را افشا کردند.

به نوشته این روزنامه ها دراین دیدار همچنین هدی عزرا نونو، سفیر یهودی بحرین درآمریکا به عنوان بنیانگذار روابط میان منامه و تل آویو از گذشته تاکنون حضور داشت.

دراین دیدار همچنین شماری از نمایندگان لابی بزرگ صهیونیستی در آمریکا و اعضای بارز سازمان افراطی "ایپاک" و کمیته یهودیان آمریکا و سازمان "بنی بریت" و شمار دیگری از شخصیت‌های متنفذ یهودی در واشنگتن حضور داشتند.

رسانه‌های عبری زبان به نقل از وزیر خارجه بحرین نوشتند: «همگان باید بدانند که اسرائیل دارای موجودیت تاریخی در منطقه خاورمیانه است و این رژیم در منطقه حضور دارد و تا ابد همواره حضور خواهد داشت.»

رژیم حاکم بر بحرین با اعتماد به سیاست دوگانه و نفاق ننگین آمریکایی در ادعایشان مبنی برحمایت از انقلاب‌های مردمی و فاش شدن این واقعیت که آنها فقط در صورت وجود منافعی از انقلاب‌ها حمایت می کنند در مقابل درخواست های مردم مقاومت کردند.

وضعیت کنونی بحرین این واقعیت را آشکار کرد که آمریکایی‌ها به علت داشتن منافعی در بقای نظام بحرین از سرکوب اعتراضات مردمی و رد درخواست های مشروع آنها حمایت کردند.

مقامات بحرینی با استفاده از سکوت رسانه‌های بین‌المللی و سایر کشورهای مسلمان، در حاشیه بسیاری از کنفرانس‌های بین المللی با صهیونیست ها دیدار می کنند.

گفتنی است پیش از این یکی از مقامات رژیم صهیونیستی با ابراز تاسف از بروز انقلاب‌ها و اعتراضات مردمی در کشورهای عربی، به خصوص بحرین، عربستان و امارات متحده عربی از وجود روابط متسحکم سیاسی و امنیتی خبر داده بود که در طول سال‌های گذشته جریان داشته است.