Gerdab.IR | گرداب

قدردانی بلاگرها از بسيج و ناجا

تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۸۸

جمعي از وبلاگ‌نويسان فارسي، با انتشار بيانيه‌هايي جداگانه، از فرمانده نيروي مقاومت بسيج و فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران به خاطر هوشمندي در رفع فتنه‌هاي اخير، تشكر و قدرداني به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار گرداب، در اين بيانيه‌‌ها، از حجت الاسلام والمسلمين طائب و سردار احمدي مقدم به خاطر زحمات ايثارگرانه ماموران نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران و خدمات بسيجيان تشكر و تقدير به عمل آمده است.

متن نامه منتشر شده به فرماندهي نيروي مقاومت بسيج سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
جناب آقاي طائب
فرماندهي محترم نيروي مقاومت بسيج

با اهدا سلام و تبريك ايام ماه مبارك رمضان، ماه ضيافت الهي خدمت حضرتعالي، اينجانبان؛ جمعي از وبلاگ‌نويسان ايراني داخل و خارج از كشور بدينوسيله از خدمات بسيجيان عزيز در ارتباط با حاشيه سازي هاي انتخاباتي سپاسگذاري مي نماييم.

تلاش مذبوحانه اغتشاش گران ناشي از تحريك گسترده افكار عمومي از سوی رسانه هاي بيگانه و برخي از شكست خوردگان سياسي داخلي بدون ترديد از بدو آغاز نيز راه به مقصودي نداشت.

لكن دشمنان قسم خورده ايران اسلامي و كودتا‌چيان عليه آراي ملت شريف ايران كوشيدند تا با لشگر كشي هاي خياباني وضعيت ديكتاتوري را در جامعه ايران حاكم نمايند.

حضور دير هنگام، اما موثر و پرتوان نيروهاي جان بركف بسيجي توانست در برابر اين فتنه عميق به عاملي براي احساس امنيت در سطح افكار عمومي تبديل شود.

بسيجيان همان دلسپردگان از دل و جان به انقلاب هستند كه به بهاي تقديم جانها و سلامتي شان از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و اصل مترقي ولايت مطلقه فقيه به پاسداري پرداختند.

ترديدي نيست كه اين حضور با شكوه در كنار ساير خدمات بي نظير بسيج همچون حضور در برابر دشمنان بعثي، امداد رساني به زلزله زدگان استانهاي مختلف كشور، امداد رساني به سيل زدگان، سازندگي در مناطق محروم و فقير كشور و يا تلاش گسترده در خصوص محو بيماري‌هايي همچون فلج اطفال ثبت و براي هميشه در حافظه تارخي ملت ايران باقي خواهد ماند.

اگر چه دشمنان ايران اسلامي و در حقيقت دشمنان عزت ايرانيان همواره سعي در تخريب اين نيروي عظيم و پشتوانه عمومي آن داشتنه اند و تهمت‌هاي ناروايي را به اين چهره هاي مخلص و سر تا پا اخلاص نسبت داده اند، لكن هيچ چراغ بي فروغي را ياراي سايه انداختن بر خورشيد نيست.

با آرزوي سلامت و توفيق براي حضرتعالي و يكايك نيروهاي عزيز بسيجي
جمعي از وبلاگ نويسان ايراني داخل و خارج از كشور


هم چنين متن نامه منتشره به فرماندهي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
جناب آقاي احمدي مقدم
فرماندهي محترم نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران

ضمن عرض سلام و خسته نباشيد و تبريك ايام مبارك ماه ضيافت بزرگ الهي، اينجانبان؛ جمعي از وبلاگ نويسان ايراني داخل و خارج از كشور از زحمات ايثارگرانه شما و همكارانتان در امر صيانت از آراي مردم در انتخابات رياست جمهوري سپاسگذاري مي نماييم.

امروز بر هيچ فرد ايراني پوشيده نيست كه دشمنان ايران اسلامي با همسويي برخي از نخبگان مردود و نادان داخلي سعي داشتند تا انتخابات با شكوه 40 ميليوني را غير شفاف و مخدوش جلوه بدهند و در همين رابطه برخي از اغتشاش طلبان را به خيابانها گسيل داشتند تا بدين وسيله كودتايي را عليه آراي مردم سازماندهي نمايند.

بدون شك اقدامات گسترده حضرتعالي در مهار اين كودتاي نافرجام عليه راي ملت شريف ايران، در تاريخ افتخارات نيروي انتظامي ثبت خواهد شد.

همچنين شايسته است بدين وسيله از زحمات كليه اعضاي آن نيرو اعم از پرسنل رسمي و سربازان غيور بخش هاي مختلف نيروي انتظامي كه در طول اغتشاشات همواره مورد حملات وحشيانه افراد مسلح و غير متمدن قرار داشتند سپاسگذاري نموده و وعده پاداش بزرگ الهي را براي اين جان نثاران ياد آور شويم.

امروز يكايك شهروندان ايراني قدردان دلاوري ها ي سربازان عزت و امنيت كشورشان هستند و خدمات گرانقدر آنان را ارج مي نهند.
حاكميت قانون در كشور امري است كه به صورت مطالبه اي عمومي و گسترده انتظار مي رود و در ابعاد وسيعي متكي به نقش آفريني حضرتعالي و همكارانتان در نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران است.

با اميد پيروزي و سربلندي تمامي سربازان شريف ملت مسلمان ايران
جمعي از وبلاگ نويسان ايراني داخل و خارج از كشور

منبع: فارس