Gerdab.IR | گرداب

اخراج منافقین از عراق، "جنایت علیه بشریت" است!

تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۰

جمعی که خود را "حقوقدانان جنبش سبز" نامیده‌اند، بیانیه‌ای را در سایت رسمی وزارت خارجه آمریکا (گویانیوز) منتشر کرده و در آن به انتقاد از برخورد قانونی نیروهای امنیتی عراق با اعضای گروهک منافقین در پادگان اشرف پرداخته‌اند.

جریان ضدانقلاب داخلی در ایران که در حوادث سال ۸۸ سازمان تروریستی منافقین را همراه و پشتیبان خود در دامن زدن به آشوب‌های خیابانی می‌دید، اکنون به منظور جبران خدمات این گروهک به خود وارد میدان شده است.

به گزارش گرداب به نقل از شبکه ایران، در همین راستا، جمعی که خود را "حقوقدانان جنبش سبز" نامیده‌اند، بیانیه‌ای را در سایت رسمی وزارت خارجه آمریکا (گویانیوز) منتشر کرده و در آن به انتقاد از برخورد قانونی نیروهای امنیتی عراق با اعضای گروهک منافقین در پادگان اشرف پرداخته‌اند.

در اين بيانيه، منافقين گروهی "غیرنظامی" و تحت حمایت سازمان ملل معرفی شده است. این افراد حامی سران فتنه ۸۸ که اکنون در خارج از کشور پناهنده شده‌اند، در ادامه بیانیه خود و در ادعایی عجیب، تلاش نیروهای عراقی برای خارج کردن اعضای این گروهک از پادگان اشرف را "جنایت علیه بشریت"(!) و "نسل‌کشی"(!) نامیده‌اند!

در پایان این بیانیه هم از نیروهای اشغالگر آمریکایی خواسته شده تا نسبت به حفظ جان غیرنظامیان (!) ساکن پادگان اشرف واکنش نشان داده و در این مسئله دخالت کنند.