Gerdab.IR | گرداب

ادامه تخريب مساجد در بحرين + عکس

تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۰

نيروهاي امنيتي بحرين روز دوشنبه (29 فروردين) يک مسجد را در روستاي کرزکان و مسجد ديگري را در سلم‌آباد ويران کردند.

نيروهاي امنيتي بحرين با حمايت نظاميان عربستاني در ادامه تخريب اماکن مقدس مسلمانان، 2 مسجد ديگر را ويران کرده‌اند.

به گزارش گرداب به نقل از پرس تي‌وي، نيروهاي امنيتي بحرين روز دوشنبه (29 فروردين) يک مسجد را در روستاي کرزکان و مسجد ديگري را در سلم‌آباد ويران کردند.

اين در حالي است که نيروهاي امنيتي بحرين تا کنون در ادامه تلاش‌هاي خود براي سرکوب تظاهرکنندگان مخالف دولت منامه، چندين مسجد را تخريب کرده‌اند.

نيروهاي امنيتي بحرين روز يکشنبه (28 فروردين) نيز به درون چند مکان مقدس مذهبي گاز اشک‌آور پرتاب و دو مسجد ديگر را در کرزکان و عالي تخريب کردند.

اين در حالي است که اوايل ماه جاري قطعه فيلمي منتشر شد که در آن نشان مي‌دهد يک مسجد در شهر کواره در شمال بحرين بر اثر حمله نظاميان عربستاني تخريب شده است.

دور جديد بازداشت‌ها در بحرين در حالي صورت مي‌گيرد که تظاهرکنندگان مخالف رژيم آل خليفه خود را براي آغاز بزرگ‌ترين اعتصاب غذاي دسته‌جمعي جهان آماده مي‌کنند تا بدين طريق خشم خود را نسبت به سرکوب‌هاي رژيم بحرين عليه تظاهرات مسالمت‌آميز مردمي نشان دهند.

سازمان‌دهندگان اين اعتصاب غذا از بحريني هاي سراسر جهان خواسته‌اند از روز دوشنبه در اعتراض به سرکوب معترضان به دست نيروهاي دولتي اين کشور، اعتصاب غذا کنند.

اعتراض‌هاي مردمي در بحرين با اقدامات سرکوب‌گرانه دولت مواجه شد که در اثر ناآرامي‌هاي ناشي از آن تا کنون ده‌ها نفر کشته و نزديک به هزاران تن مجروح شده‌اند.

کشورهاي عربستان سعودي، امارات متحده عربي و کويت نيز اواسط ماه مارس 2011 ميلادي نظاميان خود را براي کمک به سرکوب گسترده قيام مردم بحرين، به اين کشور اعزام کرده‌اند.

در همين حال صدها تن از مخالفان دولت بحرين نيز از آغاز حرکت انقلابي در اين کشور دستگير شده‌اند.

تصاویر زیر نیز مربوط به هتک حرمت و تخریب مسجد فدك در بحرين است که چندی پیش از سوی رژیم آل خلیفه انجام شد.