Gerdab.IR | گرداب

مدیریت فرقه سبز دست کیست

تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰

مدیریت این فرقه به گروه هایی سپرده شده که هیچ تناسبی با فرهنگ، اعتقادات و ارزش های موجود جامعه ایرانی ندارد.

به گزارش گرداب به نقل از جوان آنلاین، فرقه سبز که مدت هاست مدیریت خود را به خارج از کشور منتقل کرده و تلاش وسیعی دارد تا ائتلافی فراگیر از اپوزیسیون و مخالفان نظام را عملیاتی سازد با واکنش ها و مخالفتهای بی شماری از سوی گروه های اپوزیسیون مواجه شده و این فرقه را در خارج از کشور نیز در وضعیت احتضار قرار داده است.

در شرایطی که بسیاری از گروه های اپوزیسیون از انحصار طلبی شورای هماهنگی سبز امید سخن به میان آورده و از همکاری با آن خود داری کرده بودند، برخی از گروه های دیگرمخالف نظام نیز با اشاره به تلاش برای گرد هم آوردن سکولارها، لائیک ها، همجنس بازان، سلطنت طلبان و... تصریح کرده اند که شرط همکاری‌، مذاکره و اتحاد این گروه ها با فرقه سبز تعریف ارزشهای مشترک برای طرفین است.

در همین رابطه سایت گویا با انتشار مقاله ای با بیان اینکه برخی از اصلاح طلبان خارج از کشور ژست سکولار گرفته و به برپایی حکومتی سکولار تاکید دارند، تصریح کرد که این جریان برای اینکه نشان دهند که سکولار تقلبی نیستند باید پیش شرط آنان برای همکاری یعنی "انحلال بلا شرط حکومت اسلامی" را بپذیرند.

همکاری عیان شده فرقه سبز با ضد انقلاب و سکولارها و لائیک ها به جائی رسیده که عملا مدیریت این فرقه به گروه هایی سپرده شده که هیچ تناسبی با فرهنگ، اعتقادات وارزش های موجود جامعه ایرانی نداشته و تمام علائق آنان زیست غربی و به دور از ارزش های اسلامی است.