Gerdab.IR | گرداب

موسيقی حربه اسرائيل برای آشوبگری در سوريه

تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰

يك خواننده صهيونيست كه در اسرائيل از محبوبيتي نسبي برخوردار است، با انتشار آلبومي به زبان عربي، به كمك مخالفان سوريه آمد تا مردم اين كشور را به تظاهرات و ايجاد ناامني تشويق كند.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، كمك‌خواهي‌هاي تهي و پوچ "مخالفان سوريه" از عربستان و قطر فراتر رفت و اين بار البته آشكارا به اسرائيل رسيد و خواننده صهيونيست براي تحريك احساسات مردم سوريه وارد ميدان شد.

يك عضو كنست رژيم صهيونيستي در اقدامي براي كمك به مخالفان بشار اسد، رئيس جمهوري سوريه دست به كار شد و با دعوت از خواننده‌اي در اسرائيل كه داراي محبوبيتي نسبي ميان ساكنان اسرائيل است، تلاش كرد مردم سوريه را به تظاهرات و ايجاد ناامني در اين كشور تحريك كند.

روزنامه صهيونيستي يديعوت آحارونوت نوشت: «"عمير بينايون"، خواننده اسرائيلي اخيرا آلبومي به زبان عربي و با كمك يك نماينده كنست و معاون وزير اسرائيلي منتشر و تلاش كرده است كه مردم سوريه را به تظاهرات بيشتر عليه بشار اسد و نظام كنوني سوريه تشويق كند.»

يديعوت آحارونوت نوشت: «القرا مدت زماني طولاني است كه با مخالفان نظام سوريه در اين كشور ارتباط دارد و در ديدار مخالفان با اين نماينده پارلمان اسرائيل، پيشنهاد شد كه مخالفان از اين خواننده اسرائيلي كمك بگيرند.»

به نوشته اين روزنامه، پس از توافق بر سر اين مسئله، "بينايون" ظرف دو هفته شعر ترانه‌هاي خود را نوشت كه از مطالبي در تورات جعلي نيز برگرفته شده و در آن تلاش شده است تا با بهره‌گيري از يك اسم معروف براي يكي از آهنگ‌ها، مردم سوريه را به تظاهرات بيشتر تشويق کنند.

قرار است اين نماينده پارلمان اسرائيل، به تركيه سفر کرده و ده‌ها نسخه از آلبوم اين خواننده اسرائيلي را ميان 15 نفر از نمايندگان مخالف نظام سوريه توزيع كند.