Gerdab.IR | گرداب

معرفی 12هزار شهيد مبارزه با نفاق

تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰

سازمان بسيج مستضعفين با تشكيل ستاد گرامي‌داشت شهداي مبارزه با نفاق به معرفي 12هزار شهيد كه در مقابله با اين جريان به شهادت رسيدند، خواهد پرداخت.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، نشست خبري سردار محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين روز سه‎شنبه 31 ارديبهشت ماه با موضوع تشكيل ستاد گراميداشت شهداي مبارزه با نفاق و اعلام برنامه‌ها و فعاليت‌هاي اين ستاد در معرفي سيره و معارف بيش از 12 هزار شهيد مظلوم و غريب مبارزه با نفاق و بصيرت بخشي به آحاد جامعه در خصوص وابستگي منافقين به استكبار جهاني و صهيونيسم بين الملل و خيانت‌ها و جنايت‌هاي ددمنشانه اين فرقه ضالّه برگزار مي‌شود.

ستاد گرامي‌داشت شهداي مبارزه با نفاق متشكل از دستگاه‌ها و نهادهاي گوناگون و تشكل‌هاي مردمي است و از ابتداي سال جاري فعاليت‌هاي سياست گذاري و برنامه ريزي خود را آغاز كرده و برنامه‌هاي مختلفي را در سطوح محلي، منطقه‌اي، استاني، ملي و بين المللي طي ماه هاي آينده اجرا مي‌كند.

همچنين برنامه‌هاي بسيج در سال 1390 و تدوين نظام برنامه‌اي پنج سال آينده بسيج كه تغيير و تحولات اساسي در آن مشاهده مي‌‌شود و مواضع صريح و شفاف بسيج در خصوص بيداري اسلامي و قيام مقدس ملت هاي مسلمان كه اميد به تسريع در اضمحلال رژيم صهيونيستي را دوچندان كرده است، از جمله مهمترين محورهاي نشست خبري سردار نقدي است.