Gerdab.IR | گرداب

فتنه گران: ما فقط مجازی هستیم!

تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۰

یکی از سایت های جریان فتنه با اذعان به بی ثمر بودن تحرکات و فراخوان های این جریان تصریح کرد که فضای مجازی بلای جان فتنه گران شده است.

به گزارش گرداب به نقل از جوان آنلاین، این سایت با بیان اینکه "ما تنها بالاترین را تسخیر می کنیم تا خیابان ها را" نوشت: متأسفانه حکایت بعضی از ما که خودمون رو آزادی خواه می دونیم این گونه است. دعوت می کنیم، اطلاع رسانی می کنیم، شلوغ می کنیم، پای عمل که می رسد خودمان در خانه می نشینیم تا اخبار را بخوانیم!
 
به طور عادی تعداد بازدیدکنندگان بالاترین 3000 تا 4000 نفر است اما در روزهایی که قرار است اتفاقی بیافتد چند برابر می شود. شاید بگویی حالا 15000 نفر که چیزی نیست؛ خوب من می خوام ثابت کنم که هست! شما زمان بازدید هر فرد رو 30 دقیقه بگیرید، کل زمان شلوغی رو هم بذارید 4 ساعت. حالا با توجه به این که این 15000 نفر تعداد آنلاین ها هستند می شود به این نتیجه رسید:

4 / 05 = 8 / 8 *15000= 120000 نفر!!! این به این معنی است که 120000 هزار نفر که اکثراً آزادی خواه هستند به جای این که در خیابان ها باشند پای کامپیوترشان نشسته اند.حالا اگه می خواهید به عمق این فاجعه پی ببرید سایت های دیگر مانند بی بی سی، کلمه و جرس و... را هم در نظر بگیرید، تعداد افراد پای ماهواره ها رو هم بشمرید!