Gerdab.IR | گرداب

فرمانده سپاه تهران بزرگ:

22 بهمن امسال جشن عبور از فتنه‌ها است

تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۸۸

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: «مردم تهران بايد به جهانيان بگويند كه ما همچنان هستيم و امسال ما 2 بار 22 بهمن داشتيم. يكي در 9 دي اتفاق افتاد و ديگري هم در 22 بهمن و بايد همان حضور 9 دي تكرار شود.»

به گزارش گرداب، سرتيپ پاسدار "حسين همداني"، فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در نشست خبري گفت: «امروز انقلاب اسلامي از ده‌ها توطئه، چالش و موانعي كه سر راهش ايجاد كرده بودند، عبور كرده و اين نشان مي‌دهد كه انقلابي بي نظير در عصر حاضر است.»

وي تصريح كرد: «امسال مي توانيم بگوييم مردم ايران در دهه فجر حجت را بر استكبار جهاني تمام مي‌كنند. پيام زنان و مردان ما و مردم تهران در 22بهمن اتمام حجت به تمام افرادي است كه در سرشان توطئه و حيله مي پرورانند.»

همداني با بيان اينكه ملت ما ملتي مقاوم است، گفت: «نسل هاي دوم، سوم و چهارم انقلاب از نسل اول انقلاب بهتر عمل خواهند كرد زيرا ريشه‌هاي محكم‌تري دارند.»

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با اشاره به راهپيمايي 22بهمن امسال گفت: «مردم تهران بايد به جهانيان بگويند كه ما همچنان هستيم و امسال ما 2بار 22بهمن داشتيم. يكي در 9 دي اتفاق افتاد و ديگري هم در 22بهمن و بايد همان حضور 9دي تكرار شود.»

همداني در ادامه سخنانش با اشاره به برنامه هاي سپاه محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم در دهه فجر گفت: «برنامه هاي امسال متفاوت از سال هاي گذشته است و ما در مجموع 73 برنامه در دهه فجر پيش بيني كرده‌ايم كه در 7 هزار و 50 رده مقاومت بسيج در تهران بزرگ اجرا مي‌شود.»

وي افزود: «در روز 12بهمن شاهد رژه موتورسواران و دوچرخه‌سواران به مقصد حرم مطهر امام خميني رحمت الله علیه هستيم و نشست‌هاي فرهنگي سياسي با رويكرد جنگ‌نرم برگزار خواهد شد. همچنين همايش بصيرت با عنوان تبيين ولايت در نظام سياسي از ديگر برنامه‌هاي اين روز است.»

ديدار با آيت الله نوري همداني
همداني در ادامه خاطرنشان كرد: «در روز 13 بهمن فرماندهان و مسئولين سپاه محمد رسول الله با آيت الله "نوري همداني" ديدار خواهند كرد و از پيشكسوتان انقلابي تجليل به عمل خواهد آمد.»

در روز  14 بهمن مسابقات علمي در سطح نخبگان بسيجي برگزار خواهد شد. 10هزار نخبه در بسيج تهران بزرگ عضو هستند. مركز تحقيقات و IT بسيج نيز در اين روز افتتاح خواهد شد.

همداني با اشاره به ديدار با خانواده شهداي نهضت انقلاب و جانبازان قبور شهدا در گلزار شهدا غبارروبي و عطرافشاني خواهد شد و در روز 16بهمن ماه كه مصادف با اربعين حسيني است مراسم عزاداري و برگزاري اردوهاي زيارتي يك روزه برگزار مي شود.

سرود 22هزار نفري در ميدان آزادي
فرمانده سپاه تهران بزرگ در ادامه با اشاره به برنامه هاي تجليل از مقام شامخ زنان در حوزه‌هاي فرهنگي، همايش "زن و انقلاب اسلامي، هويت بازيافته"، اجراي تئاتر رويش سبز از سوی هنرمندان بسيجي و استقرار 30 تيم درماني در مناطق محروم تهران بزرگ و برگزاري مراسم استكبارستيزي در تمام مدارس تهران در روزهاي هفدهم تا بيست و يكم بهمن ماه گفت: «در روز 22 بهمن 7 برنامه اجرا خواهد شد كه شاخص‌ترين آن سرود 22 هزارنفري دانش آموزي در ميدان آزادي خواهد بود و در مسير راهپيمايي هم ده‌ها ايستگاه اتوبوس و غرفه‌هاي فرهنگي و استقرار چادرها و تيم هاي درماني را شاهد خواهيم بود.»

همداني تاكيد كرد: «ملت ما امسال يكي از بزرگترين فتنه‌ها را پشت سر گذاشت و استكبار جهاني به دنبال آسيب رساندن به ايران بود كه در حال حاضر درمانده شده است. ملت ما در سال 1357 سخني براساس آموزه‌هاي ديني داشتند كه آن "نه" در مقابل همه زورگويان بود و 22 بهمن امسال مردم همان "نه" را به همه زورگويان خواهند گفت و ثابت خواهند كرد كه اين نسل، همان نسل اول انقلاب است و شايد بصيرت بيشتري هم داشته باشند.»

ملت در سال 57 هم سبز بود اما نه سبزي كه بوي بيگانه بدهد
همداني در ادامه در خصوص نقش سپاه در مقابل حركات انحرافي در 22بهمن گفت: «ما نمايندگان مردم هستيم و 9 دي مردم اتمام حجت كردند و ختم غائله را خواستند، پس ما به هيچ عنوان اجازه نمي‌دهيم چيزي به عنوان موج سبزي كه رنگ و بوي بيگانه داشته باشد، خودي نشان دهد. البته همه ما سبز هستيم و ملت ما در  22 بهمن 1357 هم سبز بود اما نه سبزي كه بوي بيگانه بدهد.»

وي افزود: «افرادي كه تا قبل از 9 دي متوجه نبودند و فكر مي كردند مي‌شود حركتي انجام داد، بعد از حضور مردم در 9 دي بايد متوجه شده باشند روز 22 بهمن روز وحدت و روز يكپارچگي است.»

منبع: فارس