Gerdab.IR | گرداب

اقتصاد آمریکا؛ باعث ترک تحصیل دانشجویان

تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۰

شبکه خبری راشاتودی در خبری پیرامون اوضاع اقتصادی آمریکا و تأثیر آن بر روند تحصیل در این کشور نوشت: «اقتصاد آمریکا باعث ترک تحصیل دانشجویان می شود.»

به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، شبکه خبری راشاتودی در خبر امروز خود 18 ژوئن (28 خرداد) پیرامون اوضاع اقتصادی آمریکا نوشت: رئیس جمهور آمریکا همیشه مدعی است که وی به شدت به تحصیلات آمریکاییان اهمیت می دهد، این در حالی است که اوضاع بحرانی اقتصاد و تلاش سران این کشور در امر اقتصاد، بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان را مجبور به ترک تحصیل کرده است.

راشاتودی افزود: اوضاع بد اقتصادی آمریکا سبب شده که دانش آموزان و همچنین دانشجویان به کمک خانواده خود بشتابند و در این شرایط آنها با مشکلات فراوانی برای ادامه تحصیل روبرو هستند.

راشاتودی اضافه کرد: کالیفرنیا بهترین مثال برای این امر است، چرا که 2 میلیون کودک در این ایالت زیر خط فقر زندگی می کنند به گونه ای که 13 درصد از آنها بی خانمان هستند.

در این ایالت بیش از 34 هزار دانش آموز دوره مقطع دبیرستان بی خانمان هستند و این در حالی است که اوضاع بحرانی آمریکا همچنان بدتر هم می شود، زیرا شغل های زیادی در حال از بین رفتن هستند.