Gerdab.IR | گرداب

خوف نكنيد؛ نفوذی های ديگر را شناسايی می كنيم

تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۰

برخي منابع غربي از برگزاري كنفرانسي شبيه كنفرانس گوادالوپ 2 در لندن خبر مي دهند.

به گزارش گرداب به نقل از کیهان، شبكه العربيه كه پيوندي نزديك با اپوزيسيون خارج نشين دارد، گزارش داد برخي از نمايندگان جريان ضدانقلاب راه هاي تداوم فعاليت خود را كه به شدت احساس مي كنند از جانب سرويس هاي امنيتي ايران تحت نظر است، بررسي كرده اند.

 العربيه گزارش داد: «در اين كنفرانس رهبران احزاب مخالف ايراني به‌جز سازمان مجاهدين خلق (منافقين) و نيز شماري از نمايندگان رهبران اصلاح طلب شركت كردند.»

اگرچه پيش قدم شدن العربيه در انتشار خبر اين نشست حاشيه اي به خوبي نشان دهنده برقرار شدن مجدد پيوند پولي سعودي با فعاليت براندازانه عليه ايران است، اما اخبار دريافت شده از منابع ديگر نشان مي دهد نشست لندن صرفا يك دستور كار داشته و آن هم اين بوده است كه سرويس اطلاعاتي انگليس با مشاركت سيا و موساد تلاش دارد هراس افتاده در جان ضدانقلاب از وجود عناصر متعدد نفوذي در ميان خود را تا حدودي خنثي كند.

وزارت اطلاعات اخيرا با پخش يك مستند نشان داد كه چگونه توانسته بود "محمدرضا مدحي" را كه در حال تبديل شدن به يكي از اركان پروژه يكپارچه سازي اپوزيسيون بود، جذب كرده و از طريق او كل اين پروژه اسرائيلي را خنثي كند.

از زمان پخش آن فيلم جريان ضدانقلاب در يك شوك دائمي به سر مي برد و به ناچار اذعان كرده است كه در مقابل توانمندي اطلاعاتي نظام جمهوري اسلامي كاملا ناتوان است.

مدحي، رياست كنفرانس مشابهي را برعهده داشت كه سال گذشته در پاريس برگزار شد و در ايران به گوادالوپ 2 مشهور شده است.