Gerdab.IR | گرداب

100 روش صهيونيستی براي شكنجه اسرا

تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۰

مركز پژوهش ‌هاي اسراي فلسطيني در بيانيه اي از اقدام جلادان و بازجويان رژيم صهيونيستي در به كارگيري انواع شكنجه هاي روحي و جسمي از زمان بازداشت اسراي فلسطيني تا آزادي آنها خبر داد.

به گزارش گرداب، بر اساس اين بيانيه، نظاميان رژيم صهيونيستي به طور عمدي از  حدود 100 روش شكنجه عليه اسراي فلسطيني در برابر فرزندان و خانواده‌ هاي آنها استفاده مي‌ كنند. ضمن اينكه آنان را به قتل، تبعيد و تخريب منزل و يا حتي بازداشت همسر و يا يكي از افراد خانواده تهديد مي‌ كنند.

ريختن آب سرد و داغ بر سر اسرا، پخش موسيقي با صداي بلند، محروميت از درمان، داغ گذاشتن بر بدن اسرا با استفاده از ته سيگار، بستن آنها به صندلي كوچك و يا ميله متحرك با هدف ايجاد سرگيجه و بازداشت در مكان‌ هاي پرجمعيت، كثيف و آلوده از جمله روش هايي است كه بازجويان صهيونيست براي اعتراف گرفتن از اسراي فلسطيني استفاده مي‌ كنند.

اين مركز فلسطيني، با درخواست از نهادهاي حقوق بشر و انجمن ‌ها و مراكز ذي ‌نفع در امور اسرا براي ياري رساندن به اسراي فلسطيني، پيگيري و دفاع از پرونده آنها از جامعه جهاني خواست از اقدام رژيم صهيونيستي در نقض توافقنامه ‌هاي بين ‌المللي درباره حقوق اسرا  خودداري كنند.

منبع: شبکه خبر