Gerdab.IR | گرداب

با توطئه اسرائیل صورت می پذیرد؛

استفاده از دختران جوان برای تغییر مذهب دانشجویان ایرانی در ارمنستان و اکراین

تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۰

تأثيرگذارى عميق فرهنگى بر روى دانشجويان ايرانى شاغل به تحصيل در ارمنستان و اکراین يكى از اهداف مبلغين "يهوه" (نوعى گرايش خاص از مسيحيت متمايل به يهوديت) است.

به گزارش گرداب، مبلغين اين فرقه كه وابسته به رژيم صهيونيستى هستند، با شناسايى ايرانيان از روى چهره و محجبه بودن به آنان مراجعه كرده و با پيشنهاد صرف قهوه، اقدام به ارتباط گيرى با جوانان ايرانى و سعی در تغيير مذهب آنان می‌كنند.

تعدادی از دانشجويان حاضر در ايروان و اکراین بدون اطلاع از پشت پرده این گروه های تبلیغی، جزوات و مجلات تبليغى را به داخل كشور آورده و در اختيار خانواده‏هاى خود نيز قرار داده اند.

شيوه جذب مبلغين "يهوه" به اين صورت است كه پس از شناسايى فرد مورد نظر در جلسه اول ملاقات، ابتدا يك خانم جوان و زيبا بين 18 تا 20 ساله از فرد براى نوشيدن قهوه دعوت به عمل می‌آورد و پس از جذب سوژه از جلسات بعد، فرد ديگرى هدايت جلسات بعدى، تبليغ و كار بر روى تغيير عقايد را به عهده مى‏گيرد.

رژیم صهیونیستی در سال های گذشته با استفاده از شگردهای مختلف همچون اعطای بورس تحصیلی، اخذ گرین کارت و فرصت های مطالعاتی اقدام به فریب دانشجویان و استفاده های جاسوسی از آنان کرده است.

منبع: مشرق