Gerdab.IR | گرداب

وب سايت پليس آريزونا باز هم هک شد

تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۰

در حالي كه هفته گذشته اعضاي گروه هكري ناشناس با حمله به وب سايت اداره پليس ايالت آريزوناي آمريكا خبرساز شده بودند، اين وب سايت روز گذشته باز هم هك شد.

به گزارش گرداب به نقل از اي ويك، اين بار گروه هكري ديگري به نام AntiSec به وب سايت اين گروه حمله كرده و اطلاعاتي را از آن سرقت كرده‌اند. اعضاي AntiSec بعد از اين هك ايميل ها، عكس ها، شماره تلفن ها، كلمات عبور و ديگر اطلاعات مربوط به اداره پليس آريزونا را منتشر كرده اند.

با توجه به اينكه بسياري از اين اطلاعات مربوط به افسران پليس اين ايالات است، افشاي آن مي تواند انجام وظايف قانوني آنها را دچار اختلال و مشكل كند.

جالب آنكه برخي از اين اطلاعات هم مربوط به نيروهاي پليس در ديگر ايالت ها هستند و اين مساله موجب نگراني هاي گسترده شده است.
 
برخي از اطلاعات منتشر شده هم ممكن است منجر به تنش هاي اجتماعي در اين ايالت شود، زيرا برخي از آنها حاوي شهادت هاي برخي شهروندان تندرو هستند كه عليه مسلمانان ايراد شده و در برخي از اين اسناد هم جك هاي تند و زننده اي در مورد اوباما وجود دارد. اهمال پليس آريزونا كه نتوانسته بعد از يك بار هك شدن اطلاعات خود را ايمن نگهدارد، باعث انتقادهاي تند از آن شده است.
 
منبع: فارس