Gerdab.IR | گرداب

در پی افزایش بحران اخلاقی در غرب؛

رقابت در تجاوز جنسی به کودکان و زنان انگلیس

تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۰

به گزارش مرکز مبارزه با سوء استفاده جنسی از کودکان در انگلستان، از سال 2008 تا کنون 2100 کودک قربانی تجاوزات جنسی قرار گرفته اند و 2400 تعرض کننده به کودکان در انگلستان شناسایی شده‌اند.

به گزارش گرداب، در پی خبرهایی که از گوشه و کنار غرب مبنی بر آمار تجاوزات جنسی به گوش می رسد، این بار مرکز مبارزه با سوء استفاده از کودکان در انگلستان آمار تکان دهنده ای را منتشر کرد.

در این راستا بی‌بی‌سی در یادداشتی در تاریخ 29 ژوئن (8 تیر) نوشت: نخستین تحقیق در سطح انگلستان در مورد مسئله فریب کودکان برای سوء استفاده جنسی حاکی از آن است که بیش از دو هزار کودک به شکل گسترده و برنامه ریزی شده مورد سوء استفاده قرار گرفته اند.

این سایت ادامه داد: مرکز مبارزه با سوء استفاده از کودکان می گوید شواهدی از 230 گروه در دست دارند که اعضای بیشتر آنها را مردان جوان تشکیل می دهند. این گروه‌ها با شناسایی و فریب کودکان آنها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌داده اند.

بی‌بی‌سی به نقل از این مرکز افزود: بعضی از این گروه‌ها به اندازه ای بزرگ بوده اند که از آنها با عنوان سازمان های تبهکار یاد شده و با دریافت پول از مشتری ها، قربانیان را برای سوء استفاده جنسی در اختیار آنها قرار می داده‌اند.

سایت بی‌بی‌سی در مورد وسعت این تحقیقات آورد: بازرسان این مرکز موفق شده اند تنها در مورد نیمی از تعرض کنندگان به کودکان اطلاعات موثق به دست آورند.

بنا بر اذعان این مرکز، آمار به دست آمده از کودکانی که در انگلستان مورد تجاوز قرار گرفته تنها در مورد بخشی از کودکانی است که تعرض به آنها ثابت شده است.

منبع: جام‌نیوز