Gerdab.IR | گرداب

نامزد ندا آقا سلطان در تل آويو

تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۸۸

استفاده تبلیغاتی از مرگ "ندا آقاسلطان" که با سفر کاسپین ماکان به تل‌آویو و دیدار با برخی نمایندگان چند کشور اروپایی وارد مرحله جدید شده است.

به گزارش سايت گرداب به نقل از روزنامه لوپاریزین، در حالی که پس از انتشار فیلم مستند "چگونگی قتل ندا آقاسلطان" تردیدها درباره مرگ وی در فضای سیاسی و اجتماعی کشور به‌شدت افزایش یافت. با انتشار خبر ديدار "کاسپین ماکان" (نامزد ندا آقاسلطان) از تل‌آویو این موضوع رنگ بیشتری از واقعیت به خود گرفت.

 لوپاریزین نوشت: فردی به نام کاسپین ماکان به تل‌آویو می‌رود تا با برخی مسئولان رژیم صهیونیستی دیدار کند.

در ادامه آمده است: سفر به تل‌آویو پس از دیدار با نمایندگان چند کشور اروپایی صورت خواهد گرفت. استفاده تبلیغاتی از مرگ "ندا آقاسلطان" که با سفر کاسپین ماکان به تل‌آویو و دیدار با برخی نمایندگان چند کشور اروپایی وارد مرحله جدید شده است، بار دیگر "عدم وابستگی فرقه سبز" به کشورهای مخالف ایران را با چالش جدی مواجه می‌کند.

از سوی دیگر ماکان در حالی در آینده‌ای نزدیک به تل‌آویو سفر می‌کند که حامیان فرضیه "قتل ندا آقاسلطان به وسیله نیروهای امنیتی ایران" نتوانستند به شبهات مطرح شده درباره قتل ندا آقا‌سلطان سخن گویند. اینکه چرا "آرش حجازی"، دانشجوی ایرانی مقیم انگلیس که چند روز قبل از مرگ ندا آقاسلطان وارد ایران شده در صحنه قتل وی نقش بسیار پررنگی داشت و نهایتا یک روز پس از این ماجرا به انگلستان بازگشته و به تشریح ماجرای قتل آقاسلطان، آن‌گونه که مطلوب رسانه‌های ضدایرانی است، می‌پردازد؟

منبع: واحد مرکزی خبر