Gerdab.IR | گرداب

معاونت امور مطبوعاتي خواستار شد؛

اجتناب اهالي رسانه از هرگونه ارتباط با شبكه‏هاي خبري معاند

تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۰

روابط عمومي معاونت مطبوعاتي و اطلاع‏رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از اهالي رسانه خواست تا از هرگونه ارتباط با شبكه‏هاي خبري معاند، اجتناب كنند.

به گزارش گرداب به نقل از ایسنا، روابط عمومي معاونت مطبوعاتي و اطلاع‏رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي طي اطلاعيه‏اي ضمن اشاره به جنگ رسانه‏اي و همه جانبه نظام سلطه جهاني، اجتناب اصحاب مطبوعات و خبرگزاري‏هاي كشور از مصاحبه و يا هرگونه ارتباط و مساعدت نسبت به رسانه‏هاي وابسته به سلطه‏گران را خواستار شد.

در اين اطلاعيه آمده است: با توجه به اتخاذ رويه نامناسب و مواضع نادرست از سوي شبكه‏هاي معاند BBC و VOA فارسي در انتشار اخبار كذب و تحليل‏هاي غيرواقعي از رويدادهاي جمهوري اسلامي ايران كه با هدف تحريف واقعيات كشور و لطمه به اساس نظام اسلامي صورت مي‏گيرد، مقتضي است دست‏اندركاران مطبوعات و خبرگزاري‏هاي داخلي از مصاحبه يا مساعدت خبري و يا هرگونه ارتباط با شبكه‏هاي يادشده اكيداً اجتناب ورزند.

اميد مي‏رود تا رويكرد هوشيارانه جامعه مطبوعاتي و خبري در مقابله با نبرد همه جانبه رسانه‏هاي وابسته به نظام سلطه، سلطه‏گران را همچون هميشه از اقدامات مخرب خود مايوس كند.