Gerdab.IR | گرداب

ترور دانشجوی ایرانی

تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۰

عصر روز گذشته (شنبه) "داریوش رضایی‌نژاد"، دانشجوی فوق لیسانس برق، گرایش قدرت دانشگاه خواجه نصیر‌الدین طوسی، مقابل خانه‌اش در تهران ترور شد.

به گزارش گرداب به نقل از برنا، عصر روز گذشته (شنبه) "داریوش رضایی‌نژاد"، دانشجوی فوق لیسانس برق، گرایش قدرت دانشگاه خواجه نصیر‌الدین طوسی در مقابل در خانه‌اش در برابر چشمان دختر و همسرش در خیابان بنی‌هاشم تهران ترور شد.

بر اساس آخرین اخبار در این اقدام تروریستی همسر و كودك وی نیز مصدوم شده و برای مداوا به یكی از بیمارستان‌های تهران منتقل شدند. داریوش رضایی‌نژاد از همكاران وزارت دفاع كشور بود.

برخی رسانه‌های كشور به اشتباه وی را یكی از دانشمندان هسته‌ای كشورمان قلمداد كرده بودند، در حالی كه اخبار موثق حاكی از آن است كه فرد ترور شده جزء دانشمندان هسته‌ای نبوده و دانشجوی فوق‌لیسانس برق (گرایش قدرت) دانشگاه خواجه نصیر بوده است.

رضایی‌نژاد سال 87 به همراه 20 نفر دیگر در دوره كارشناسی ارشد مهندسی برق (گرایش قدرت) دانشگاه خواجه نصیر در دانشگاه "هانور" آلمان پذیرفته شده بود.

بر اساس این گزارش پیكر مطهر شهید داریوش رضایی‌نژاد، دانشجویی كارشناسی ارشد برق، ظهر امروز از مقابل دانشكده برق خواجه نصیر،‌ واقع در خیابان شریعتی نرسیده به پل سیدخندان تشییع می‌شود.

این مراسم ساعت 12 ظهر امروز با حضور مسئولان كشوری و لشكری،‌ دانشجویان، اساتید و اقشار مختلف مردم آغاز می‌شود.