Gerdab.IR | گرداب

كتاب دعا از منظر امام خامنه‌ای رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۰

مراسم رونمایی از كتاب دعا از منظر آیت الله خامنه ای با حضور گردآورنده كتاب و جمعی از مسئولین فرهنگی كشور دوشنبه در كتابخانه عمومی پارك شهر برگزار می‌شود.

به گزارش گرداب، این مراسم با حضور "علیرضا برازش"، گردآورنده كتاب، "منصور واعظی"، دبیر شورای فرهنگ عمومی و دبیر كل نهاد كتابخانه های عمومی كشور، "مجدالدین معلمی"، معاون توسعه كتابخانه‌ها و كتابخوانی، "سیدعارف علوی"، مدیركل منابع و برخی دیگر از مسئولین در كتابخانه عمومی پارك شهر برگزار می شود.

این كتاب ارزشمند را انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به موسسه پژوهشی فرهنگ انقلاب اسلامی چاپ و منتشر كرده است. چاپ دوم این كتاب به سفارش نهاد كتابخانه های عمومی كشور و در شمارگان 4 هزار نسخه به چاپ رسیده است.

علیرضا برازش در كتاب "دعا" به گردآوری سخنان ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خصوص دعا و مناجات با خدا، به عنوان موضوعی كه همیشه مورد تاكید معظم له قرار دارد، پرداخته است.

فایل الكترونیكی كتاب "دعا" نیز از سوی نهاد كتابخانه‌های عمومی دریافت شده و در ایام ماه مبارك رمضان، مسابقه كتابخوانی مربوط به آن به شیوه آنلاین و از طریق سایت شبكه كتابخوانان حرفه‌ای به آدرس www.booki.ir برگزار می‌شود.

اداره كل منابع نهاد كتابخانه‌های عمومی با هدف تبدیل كردن جشن تولید و چاپ كتاب به پدیده‌ای رایج، بر آن است هر ماه حداقل یك كتاب را رونمایی كند.

این اقدامات در پی دیدار مقام معظم رهبری با كتابداران در 29 تیر سال جاری و تاكید معظم له بر تجدید مطلعی در عرصه كتاب و كتابخوانی و با هدف گسترش و تبلیغ كتاب و قرار گرفتن آن به عنوان جزء ثابت سبد خرید خانواده‌ها انجام می‌شود.

منبع: برنا