Gerdab.IR | گرداب

او نفوذی نيست يا ما نفوذی نيستيم؟!

تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۰

شماري از مخالفان مقيم خارج از كشور اتهام وارده به "احمد باطبي" درباره اينكه وي نفوذي وزارت اطلاعات در ميان اپوزيسيون است را تكذيب كردند.

به گزارش گرداب، اين عده كه اغلب آنها افراد گمنام هستند در نامه مشتركي نوشته اند «طرح اين اتهامات واهي پروژه جديدي براي ترور شخصيت فعالان دانشجويي و سياسي خارج از كشور است... ما به عنوان كساني كه شاهد فعاليت هاي اين كوشنده سابق دانشجويي و مدافع فعلي حقوق بشر بوده ايم، اين گونه اقدامات موهن و غيراخلاقي را محكوم مي كنيم. بسي مايه تاسف است فردي كه سالها در زندان جمهوري اسلامي بوده، به ادعاي واهي همكاري مستمر با مامورين وزارت اطلاعات و لو دادن مبارزان منتسب گردد. البته ما در اين نامه در مقام داوري پيرامون مواضع نظري و كارنامه عملكرد وي نيستيم.»(!)

پاي اين نامه امضاي محسن سازگارا، علي افشاري، فاطمه حقيقت جو، عليرضا نوري زاده، فريبا داودي مهاجر، اكبر عطري و واحدي ديده مي شود. شماري از اين افراد پس از ماجراي الماس فريب (مدحي) در محافل ضدانقلاب متهم شده بودند كه نفوذي دستگاههاي امنيتي ايران هستند.

"تارا نيازي" نامزد احمد باطبي كه از طریق وي از كشور گريخت و پس از 2 سال زندگي مشترك با باطبي، اقدام به متاركه كرد به تازگي از احضار باطبي به اف بي آي خبر داده و گفته بود اف بي آي آگاه شده كه نامبرده با برخي ماموران امنيتي ايران در تماس است و دست كم 200 تن از اعضاي اپوزيسيون را لو داده است.

منبع: کیهان