Gerdab.IR | گرداب

با هدف ایجاد اینترنت آزاد در ایران صورت گرفت؛

گدایی ۳۰ میلیون دلارى ۱۱ فعال سیاسى از هیلارى کلینتون

تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۰

سایت "سبزنامه ایرانیان" با انتشار خبری از در خواست 30 میلیون دلاری 11 فعال سیاسی به کلینتون خبر داد.

به گزارش گرداب، سایت "سبزنامه ایرانیان" -وابسته به امیرعباس فخرآور- در خبری از درخواست 30 میلیون دلارى 11 فعال سیاسى اصلاح طلب از هیلارى کلینتون پرده برداشت.

سبزنامه ایرانیان در این باره می نویسد: نامه ای در تاریخ22 فوریه 2010 برای هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا ارسال شده و ضمن اشاره به طرح سناتور "براون بک"، سناتور "اسپکتر"، سناتور "کیسی"، سناتور "کافمن" و سناتور "کایل" در خواست شده است برای کمک به آزادی اینترنت در ایران مبلغ 30 میلیون دلار به این افراد اختصاص داده شود.

این سایت در ادامه تاکید می کند: در بین این افراد، اصلاح طلبان، روزنامه نگاران و فعالین حقوق بشر دیده می شوند که ظرف سالهای گذشته بیش از هر جریانی اتهام همکاری و دریافت پول از دولتهای خارجی را به گروههای رقیب خود وارد کرده اند. به خصوص پس از آغاز جنبش سبز بخشی از این گروه و وابستگان آنها که به شکل "گنگ های شبه اصلاح طلبی" اکثر موسسات حامی آزادی و دموکراسی را در واشینگتن فتح کرده اند، از فرصت پیش آمده برای کسب منافع شخصی سوء استفاده بسیار کرده اند.

 اینگونه رفتارها و نامه نگاری ها باعث شده است تا کمک های ارزشمندی که برای آزادی و دموکراسی در نظر گرفته می شود و به خصوص طرح های هوشمندانه دانشمندان و آزادیخواهان برای آزادی اینترنت، معمولا در مسیر درست قرار نگیرد.

سبزنامه ایرانیان می افزاید: هیچ یک از افراد یادشده تخصصی در خصوص فن آوری اطلاعات و ارتباطات نداشته و با چنین اقداماتی بهانه به دست جمهوری اسلامی می دهند تا جنبش آزادی خواهانه و دموکراسی خواهانه مردم ایران را زیر سوال ببرد. امضا کنندگان نامه تلویحا درخواست کرده اند این مبلغ در اختیار آنان قرار گیرد تا به آزادی اینترنت ایران کمک کنند.

این سایت در ادامه می نویسد: "رامین احمدی"، "رویا حکاکیان" (همسر رامین احمدی)، "اکبر عطری" (عضو هیئت رئیسه دفتر تحکیم وحدت)، "مریم معمار صادقی" ( همسر اکبر عطری)، "لادن برومند"، "مسیح علی نژاد"، "نیما راشدان"، "سعید قاسمی نژاد"، "فریبا داوودی مهاجر" (مادر همسر علی افشاری)، "کوروش صحتی" و "احمد باطبی" امضا کنندگان این نامه هستند.

منبع: جام نیوز