Gerdab.IR | گرداب

آخرين حربه فرقه رجوی برای جلب حمايت اربابان

تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۰

آخرین حربه منافقین برای ماندن در عراق،‌ برگزاری کنفرانس‌هایی بی‌خاصیت است که با پرداخت‌های کلان مالی به برخی سیاسیون فرسوده و بازنشسته‌ اروپایی و آمریکایی، تلاش‌های بی‌ثمری را برای خرید ترحم از دولتمردان آمریکا و اروپا آغاز کرده است.

به گزارش گرداب به نقل از هابیلیان با به بن‌بست رسیدن تمام تلاش‌های منافقین برای ماندن در عراق و پس از پایان نافرجام تجمع‌های ۱۰ و ۲۰ نفری اندک هواداران این فرقه در اروپا و آمریکا، سران این فرقه در جدید‌ترین اقدام خود،‌ با واریز مبالغ کلان به حساب برخی سیاسیون فرسوده و بازنشسته آمریکایی و اروپایی، ‌از آنها می‌خواهند در نشست‌ها و کنفرانس‌های این فرقه برای حمایت از ماندگاری منافقین در اشرف سخنرانی کنند.

سرکردگان این فرقه که از طرح جدید آمریکا شامل انتقال ساکنان اشرف و رهبرانشان به یک محل جدید بسیار نگران و وحشت زده‌اند، علی رغم اینکه مقامات آمریکایی آب پاکی را روی دست آنها ریخته و در مورد حتمی بودن خروج منافقین از عراق سخن گفته‌اند، رهبران تروریست این فرقه، در یک دور تسلسل مجبور به تشکیل کنفرانس‌ها و تکرار گفته‌ها و خواسته‌های خود هستند.

سران این باند تروریستی پس از اعلام موضع ارباب خود برای قطعی بودن خروج منافقین از عراق، در کنفرانس‌هایی که در اروپا برگزار می‌کنند، از آمریکایی‌ها می‌خواهند نسبت به مراقبت از اعضای این فرقه کوتاهی نکنند!

بر پایه این خبر در جدید‌ترین کنفرانس خبری منافقین که اخیرا در بلژیک برگزار شد، برخی از سران این فرقه، از آمریکا که اصلی ترین حامی آنهاست، خواستند تا نسبت به حفظ این فرقه در عراق کوتاهی نکند!