Gerdab.IR | گرداب

سردار جزايري:

سقوط امپراتوري آمريكا جدي است

تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۰

تبعيض‌هاي مالي، نژادي، سياسي و اجتماعي، ناهنجارهاي اخلاقي و ابتذال عميق خانواده‌ و صدها چالش جامعه آمريكا، همگي مشكلات عظيمي را براي اين امپراتوري رو به افول فراهم آورده است.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، سردار "مسعود جزايري" معاون فرهنگي ستاد كل نيروهاي مسلح در جمع صدها تن از دانشجويان ارتش جمهوري اسلامي ايران در مركز آموزش تكاوري نيروي زميني ‌گفت: «سقوط امپراتوري آمريكا جدي است، نخبگان بايد الگوي مديريت نوين جهاني را تدوين و براي جهان بدون امپراتوري آمريكا برنامه‌ريزي كنند.»

وي افزود: «آمريكا در حالي وارد دوران سرطاني شدن بنيادهاي مالي و اقتصادي مي‌شود كه جمهوري اسلامي ايران با انجام يك جراحي بزرگ روند سلامت امور مالي و اقتصادي اش آغاز شده است. از طرف ديگر در شرايطي كه آمريكا همه تلاش خود را براي نابودي انقلاب اسلامي به كار بسته است، اصلي‌ترين منطقه مورد توجه استكبار جهاني يعني خاورميانه بزرگ، دستخوش تحولاتي است كه نقطه كانوني آن آموزه‌هاي انقلاب اسلامي است و در اين منطقه استراتژيك جهان، آمريكا به عنوان منفورترين كشورها و دولت‌ها شناخته مي‌شود.»

جزايري در ادامه تصريح كرد: «اين كه گفته مي‌شود دوران امپراتوري شيطان بزرگ -آمريكا و صهيونيزم جهاني- به پايان رسيده، يك واقعيت مسلم است. هم اكنون ايالات متحده آمريكا به عنوان بزرگترين بدهكار مالي در ميان همه كشورهاي جهان، به حساب مي‌آيد. تبعيض‌هاي مالي، نژادي، سياسي واجتماعي، ناهنجارهاي اخلاقي و ابتذال عميق خانواده‌ و صدها چالش جامعه آمريكا، همگي مشكلات عظيمي را براي اين امپراتوري رو به افول فراهم آورده است و به زودي اين دمل پنهان سرخواهد برآورد. همچنين آمريكا در حالي ميلياردها دلار هزينه صرف رايج كردن ابتذال در جامعه ايران مي‌كند، كه مصاديق بارز ابتذال به شكل تارهاي عنكبوتي ابعاد وجودي جامعه آمريكا را برگرفته است

معاون فرهنگي ستاد كل نيروهاي مسلح تاكيد كرد: «هر چند آمريكا در سراشيبي سقوط قرار دارد و جمهوري اسلامي ايران روند تكاملي را آغاز كرده است، ليكن بايد پذيرفت كه دشمنان انقلابي اسلامي، از توانمندي‌هاي زيادي در باطل خود برخوردارند و لذا همه شهروندان ايران اسلامي و به خصوص حافظان و حراست كنندگان مرزهاي اين مملكت بايد با چشمان باز و به دور از خواب‌آلودگي، مراقب دشمن باشند و با رصد اقداماتش در چارچوب طرح‌ها و برنامه‌هاي حساب شده و در يك جبهه‌ گسترده شامل قرارگاه‌هاي تعريف شده به مقابله با هجمه كنندگان و اشغالگران بپردازند.»

جزايري با برشماري موضوع دشمن شناسي به عنوان اصلي‌ترين پديده‌اي كه بايد مورد توجه و اهتمام جدي آحاد جامعه اسلامي و به خصوص نخبگان، دانشگاهيان، مديران، نيروهاي مسلح و رسانه‌ها قرار گيرد، گفت: «امروز ما در يك جامعه تمام عيار قرار داريم. دشمن كه ديروز براي نابودي ما مي‌جنگيد، امروز براي بقاء خود دارد مي‌جنگد و براي بقاء خود به هر ابزاري دست مي‌يازد و همچون سگ‌هاي وحشي از هر حربه‌اي براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي استفاده مي‌كند و به خصوص با بهره‌گيري از شيوه‌ها و ابزارهاي جنگ نرم بي‌مهابا دارد تاخت و تاز مي‌كند و لذا ما در دوران حساسي قرار داريم. بايد مدل مهندسي جنگ نرم دشمن را بشناسيم و در برابرش صف‌آرايي مناسب را انجام دهيم. مطمئنا چنانچه اين مرحله را به سلامت طي كنيم راه براي جهاني شدن مدل حكومتي انقلاب اسلامي هموار خواهد شد.»

معاون فرهنگي ستاد كل نيروهاي مسلح در پايان گفت: «همانگونه كه رزمندگان اسلام در جنگ سخت اجازه ندادند دشمنان اراده خود را بر كشور ما تحميل كنند، در جنگ نرم نيز اجازه تحميل اراده بيگانه و مرعوب سازي را نخواهند داد.»