Gerdab.IR | گرداب

سرلشکر فیروزآبادی در پیام روز صنعت دفاعی عنوان کرد؛

رضایت رهبر معظم انقلاب از پیشرفت‌ها و دستاوردهای دفاعی

تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۰

از وزارت پشتیبانی نیروهای مسلح انتظار است به سیر خودکفایی و خوداتکایی شتاب بخشد و با بسیج ظرفیت‌های تحقیقاتی و تولیدی کشور، امید دشمنان اسلام و ایران را در ضربه زدن به کشور برای همیشه از بین ببرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی فرارسیدن 31 مرداد ماه، روز صنعت دفاعی را گرامی داشت.

به گزارش گرداب، متن پیام سرلشکر فیروزآبادی به شرح زیر است:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از مظهرهای قدرت اسلام در عصر کنونی است، تلاش‌ها و پیشرفت‌ها و کسب توفیقات در هر عرصه‌ای از این نهاد عظیم موجب افزایش اقتدار دفاعی کشور و بی‌شک رضایت و خشنودی حضرت ولی عصر‌عج‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف می‌شود.
 
وزارت دفاع مسئول پشتیبانی از نیروهای مسلح است. وزرای شهید و سربازان گمنام صنایع نظامی در دفاع مقدس افتخارات بزرگی آفریدند و امروز در پشتیبانی‌های مختلف، بزرگترین سهم را "تولید و تجهیز نیروهای مسلح به محصولات دفاعی نو و قدرت ساز و بازدارنده در صحنه نبرد‌ آینده" دارد.
 
امروز در جهان تنها کشوری که در زیر فشارهای بزرگ، متنوع و فراگیر تحریم‌ها قرارداد ایران است، سمت بیشتر فشار تحریم‌ها بر نیروهای مسلح متمرکز شده است، اما ملت شریف ایران به خود می‌بالد که مشاهده می‌کند اثر این تحریم‌ها با جهاد علمی و پژوهشی در هم کوبیده شد، قدرت و آمادگی دفاعی کشور همواره رو به تزاید بوده است.
 
حضرت امام خامنه‌ای، فرماندهی کل قوا پس از مشاهده دستاوردهای تحقیقاتی نیروهای مسلح در نمایشگاه سال 90 از این پیشرفت‌ها ابراز رضایت و خرسندی فرمودند.
 
در کسب این افتخار رضایت، نقش اساسی به عهده وزارت دفاع است و نیروها نیز از یک سو به عنوان مطالبه‌گر و از دیگر سو به عنوان همکار تحقیقاتی سهم مهمی داشته‌اند. کشور ایران دارای استعدادهای بیشمار سرمایه‌‌های انسانی و منابع طبیعی و ثروت‌های خدادادی است.

نیروی ایمان و جهاد در راه خدا ایران را به گوهری درخشان در بین کشورها مبدل ساخته و این آغاز راه است. از این رو انتظار است که ما از وزارت پشتیبانی نیروهای مسلح بخواهیم به سیر خودکفایی و خوداتکایی شتاب بخشد و با بسیج ظرفیت‌های تحقیقاتی و تولیدی کشور، امید دشمنان اسلام و ایران را در ضربه زدن کشور برای همیشه از بین ببرد.
 
این نیروهای مسلح عزیز ما شایسته داشتن اقلام دفاعی کارآمد، پردوام و با کیفیت هستند. این میسر نمی‌شود مگر اینکه وزارت دفاع ما جهاد در عرصه‌های علمی و فناوری را باز هم گسترده‌تر کند و از تمام دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در پشتیبانی از نیروهای مسلح استفاده کند و در طول برنامه پنج‌ساله پنجم با توکل و عنایت خداوند متعال، تأثیر تحریم‌ها بر کشور عزیزمان ایران را در همه سطوح و اجزاء مرتبط با اقلام دفاعی با تحقیقات و تولید و نوآوری برای همیشه از بین ببرد.
 
خداوندا! رزمندگان اسلام را در همه زمینه‌ها و همه جبهه‌ها و در سرتاسر عالم یاری فرما و قلب مقدس آقا امام زمان‌عج‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف را از آنان خشنود فرما و در فرج آن حضرت تعجیل فرما. خداوندا! بیداری اسلامی امت ما را به پیروزی برسان و کید و مکر و شر دشمنان اسلام را به خودشان برگردان و وجود ناپاکشان را از جهان اسلام محو و نابود فرما.