Gerdab.IR | گرداب

مبارزه با جمهوري اسلامي جدي است حيف كه فعلا مشغول زد و بنديم!

تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۰

يك اصلاح طلب متواري مي گويد ما مشغول منازعه جدي با جمهوري اسلامي هستيم اما كنفرانس ها و نشست هايمان تبديل به محل بده بستان ها شده است.

به گزارش گرداب، "فريبا داوودي مهاجر" (از همكاران حزب مشاركت) كه پيش از اين با حضور در صداي آمريكا اقدام به برداشتن روسري و كشف حجاب كرده بود، اخيرا كه ميان وي و "عليرضا نوري زاده" ديگر همكار صداي آمريكا مجادله اي پيش آمد، نوري زاده به افشاي دليل اين كشف حجاب پرداخت و گفت: «شما كي هستيد كه از من منابع مالي مي خواهيد؟ شما وقتي آمديد آمريكا با روسري! منابع مالي تان كي بود؟ كي به شما آپارتمان داد كه روسري تان را برداشتيد؟ هزينه كنفرانس ها بسيار كمتر از مبلغي است كه به عنوان بورسيه در آمريكا به شما پرداخت شده است بنابراين وقتي حساب و كتاب باز مي كنيد بدانيد با كي طرف هستيد.»

با اين اوصاف، داوودي مهاجر (مادر زن علي افشاري) اخيرا در مقاله اي كه از سوی گويانيوز منتشر شد، خاطرنشان كرد: «بدون هيچ تعارفي ما در يك منازعه جدي با حاكمان جمهوري اسلامي هستيم. آنها تمام قد به ميدان آمده اند. در مقابل، اپوزيسيوني قرار دارند كه با روش هاي پراكنده و بدون برنامه و مهندسي سرمايه اجتماعي هستند. اپوزيسيون به دليل فقدان استراتژي از امكانات موجود مادي و فراوان امكانات انساني به كارآمدي استفاده نمي كند. دهها كنفرانس و نشست بدون تكيه بر برنامه عملی و بررسي متغيرهاي تاثيرگذار به اوقاتي براي تازه كردن ديدارها و يا بده بستان ها تبديل شده است. در فقدان استراتژي گاه نيروهاي جدي سياسي و نيروهايي كه سياست را به عنوان حياط خلوت برگزيده اند جابه جا مي شوند. تكفير و حذف جاي جذب و نيروسازي را اشغال مي كند و نيروهاي امنيتي عرصه را براي جولان نقشه هاي "نفوذ و انهدام" باز مي بينند.»

اين سخنان در حالي است كه وي پيش از اين به درستي فاش كرده بود هزينه برخي كنفرانس ها و نشست هاي ضدانقلابي به وسیله سفارت برخي كشورها نظير رژيم سعودي تامين مي شود، اما ظاهراً وي اكنون -به دليل روشني- تغيير نظر داده و معتقد است اگر طيف هايي در اپوزيسيون به هر آخوري وصل بودند، نبايد اعتراض كرد.

داوودي مهاجر اين را هم گفته كه براي تغيير جمهوري اسلامي نمي توان همواره بر موج سواري ها دل بست. او خواستار انتخابات شده و تاكيد كرده كه همه طيف هاي اپوزيسيون از اصلاح طلبان گرفته تا ساختارشكنان و مصالحه جويان براي تحريم انتخابات، متحد شوند.
 
منبع: کیهان