Gerdab.IR | گرداب

بيانيه سپاه به مناسبت روز جهانی قدس؛

بيداري اسلامی، مقدمه نابودی رژيم غاصب صهيونيستی

تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۰

ديكتاتورها و حاميان منطقه‌اي رژيم غاصب صهيونيستي در تونس، مصر و ليبي به صورت پي‌در‌پي در گرداب بيداري اسلامي و آتش خشم و نفرت ملت خود گرفتار و سرنوشت خفت باري را براي خود رقم زده‌اند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در بيانيه اي با گراميداشت روز جهاني قدس، بيداري اسلامي و انقلاب‌هاي مردمي منطقه را مقدمه نابودي رژيم غاصب صهيونيستي و پيروزي قطعي ملت فلسطين دانست.

به گزارش گرداب به نقل از سپاه نیوز، در بخشي از اين بيانيه آمده‌ است: حضرت امام خميني‌رحمت‌الله‌علیه با ابتكار نامگذاري جمعه آخر ماه مبارك رمضان به عنوان روز جهاني قدس، ظرفيت سازي جهان اسلام براي شكل گيري جبهه فراگير ضد صهيونيستي و تمهيد بسترهاي لازم براي محو غده سرطاني اسرائيل از صفحه روزگار را هدف قرار داده بودند.

اين بيانيه مي‌افزايد: با گذشت 33 سال از اين تدبير راهبردي و هوشمندانه به روشني مي توان گفت آنچه امروز در عرصه بيداري اسلامي و انقلاب‌هاي مردمي منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي آشكار است در حقيقت همان آرمان سازي امام راحل و خلف صالحش مقام معظم رهبری‌مدظله‌العالی براي آزادي قدس شريف و رهايي جهان بشريت از يوغ نظام سلطه و خطرات صهيونيسم بين الملل است.

اين بيانيه در ادامه با برشماري ويژگي‌ها وتفاوت‌هاي راهپيمايي روز جهاني قدس امسال نسبت به مراسم سال‌هاي گذشته تصريح كرده است: امروز جهان اسلام در شرايطي خود را مهياي رستاخيز عظيم روز قدس كرده است كه ديكتاتورها و حاميان منطقه‌اي رژيم غاصب صهيونيستي در تونس، مصر و ليبي به صورت پي‌در‌پي در گرداب بيداري اسلامي و آتش خشم و نفرت ملت خود گرفتار و سرنوشت خفت باري را براي خود رقم زده‌اند و در ادامه پيوستن رفقاي جلاد و جنايت كار خود در برخي كشورهاي ديگر عربي را انتظار مي كشند.

اين بيانيه خاطر نشان كرده است: اینک در سرزمين‌هاي اشغالي، غاصبان قدس شريف در استيصال و ناتواني مفرط قرارگرفته اند و برابر قدرت و صلابت مقاومت اسلامي فلسطين و لبنان خود را متزلزل‌ تر از گذشته يافته اند به گونه اي كه هيچگونه حاشيه امني حتي در جامعه ساختگي صهيونيستي را نمي توانند براي خود تصور كنند.

اين بيانيه در ادامه مسئله فلسطين را همچنان اولويت اول جهان اسلام معرفي و با تاكيد بر ضرورت تشديد فشار مقاومت اسلامي و نيز ملت هاي مسلمان عليه رژيم صهيونيستي آورده است: بازگشايي گذرگاه رفح، شكسته شدن محاصره زميني غزه، پايين كشيده شدن پرچم رژيم تل آويو از فراز ساختمان سفارت صهيونيست‌ها در قاهره كه در حقيقت بيانگر فروپاشي رژيم كمپ ديويدي سادات و نامبارك است، اين پيام را منتشر مي كند كه اشغالگران فلسطين با از دست دادن عقبه هاي راهبردي منطقه‌اي و حتي فرامنطقه‌اي، خود را مهياي مرگ و نيستي از جغرافياي منطقه كرده اند.

اين بيانيه در پايان با دعوت آحاد ملت انقلابي و رشيد ايران اسلامي براي حضور گسترده و پرشور در راهپيمايي روز جهاني قدس تاكيد كرده است: حضور متراکم و انبوه مسلمانان جهان در روز قدس و فرياد آنان بر فرق آمريكا و اسرائيل -دشمنان مشترك و پليدشان- بار ديگر وحدت، يكپارچگي و اقتدار مسلمين را به رخ دشمنان اسلام عزيز كشانده و چشم انداز زيباي فتح و پيروزي ملت فلسطين و سقوط غاصبان قدس را ترسيم خواهد كرد.