Gerdab.IR | گرداب

گروه نظامی - سیاسی عقاب:

ما فرشتگان آزادی ملت ایرانیم! + فیلم

تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۰

بهرام آبتین و بقیه همفکرانش در گروه نظامی - سیاسی عقاب ایران مدعی بودند که در روز اول مهرماه در عرض پنج دقیقه نظام جمهوری اسلامی ایران را سرنگون خواهند کرد.

با وجود عدم استقبال مردم ایران از فراخوان روز رستاخیز، اعضای گروه موسوم به "عقاب ایران" همچنان با پررویی تمام مردم را به شورش دعوت می کنند.
 
به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، مورخ 24 سپتامبر (2مهر) "بهرام آبتین" که از سران اصلی پروژه "هخا2" موسوم به "عقاب ایران" و از حامیان فراخوان "روز رستاخیز" است، یک روز بعد از شکست مفتضحانه این جریان، در شبکه پارس ظاهر شد و بدون اشاره به بی توجهی مردم به فراخوان روز گذشته آنها، خطاب به ایرانیان گفت: « مطالبات شرافتمند را با اعتصابات خود گسترش دهید، سایر اقشار جامعه همه باید به این صف بپیوندند. این بهترین حرکت است به خاطر اینکه کمترین تخریب و خون ریزی صورت بگیرد و داشته های سرزمین ما کمتر از بین برود. ما باید اعتصابات را آغاز کنیم و پله پله پیش برویم و شک نکنیم که از تمام کشورهای پیرامون، سریعتر نتیجه خواهیم گرفت. ما تمام مراحل را پیش بینی کرده و در اتاق فکر برشمرده ایم و برای یک حرکت، یک راه را انتخاب نمی کنیم... ما آمده ایم که پیروز شویم، ما اصلا برای پیروزی به دنیا آمده ایم. ما فرشتگان آزادی ملت ایرانیم.»!!
 
بهرام آبتین و بقیه همفکرانش در گروه نظامی - سیاسی عقاب ایران مدعی بودند که در روز اول مهرماه در عرض پنج دقیقه نظام جمهوری اسلامی ایران را سرنگون خواهند کرد.
 
حتی شخص بهرام آبتین به مردم توصیه کرده بود که در روز موعود با به همراه داشتن چماق و چاقو به طرفداران جمهوری اسلامی حمله کنند. اکنون که متوجه شده اند چیزی جز خیال خام در سر نمی پرورانده اند، به حربه ای دیگر متوسل شده و در کمال وقاحت از مردم می خواهند به اعتصابات خود ادامه داده و آن را گسترش دهند!