Gerdab.IR | گرداب

پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه؛

سفر رهبری رحمت الهی بر دیار زاگرس‌نشینان است

تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۰

بی‌گمان این سفر پر نور و لبریز از خیر و برکت منشا نزول انوار قدسیه و رحمت الهی بر دیار زاگرس‌نشینان غیور و غیرتمند خواهد بود.

به گزارش گرداب، آیت‌الله "مصطفی علما"، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام ‌جمعه و ‌استاندار کرمانشاه در آستانه سفر مقام معظم رهبری به استان پیامی صادر کردند.

در این پیام آمده است: خداوند منان را شاکریم که در سرزمینی زندگی می‌کنیم که بهره‌مند از نعمت ارزنده ولایت و متنعم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این پیام می‌افزاید: هم‌اکنون که همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج‌علیه‌السلام شاهد حضور امتداد سالاری آل یاسین‌، ولی امر مسلمین، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ایمدظله العالی در دیار حماسه و ایثار کرمانشاه همیشه سرافراز هستیم.
 
بی‌تردید مردم ولایتمدار و پرشور استان کرمانشاه که سال‌هاست منتظرند تا غبار قدوم پیشوای عارفان را توتیای چشم‌های به راه دوخته خود کنند، با حضوری حماسی و سراسر شکوه تجدید بیعتی شگفت‌انگیز با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینیرحمت الله علیه خواهند کرد.

در پایان این پیام آمده است: بی‌گمان این سفر پر نور و لبریز از خیر و برکت منشا نزول انوار قدسیه و رحمت الهی بر دیار زاگرس نشینان غیور و غیرتمند خواهد بود.

رواق منظر چشم من آشیانه توست/کرم نما و فرودآ که خانه خانه توست
 
منبع: فارس