Gerdab.IR | گرداب

گاردین:

آمریکایی‌ها حاضر نیستند با ازدواج بچه دار شوند

تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۰

خانواده‌های آمریکایی حاضرند فرزند خود را بدون رابطه ازدواج رسمی در کلیسا به دنیا بیاورند.

به گزارش گرداب به نقل از روزنامه گاردین، جامعه شناسان آمریکا از وضعیت اسف بار دین درآمریکا آمار های قابل تاملی را ارائه می دهند.

این کارشناسان اعلام کردند که در دهه اخیر شمار سکولارها در بین جوانان آمریکا 2 برابر شده است. با توجه به شرایط فرهنگی موجود در کشور آمریکا بخش قابل توجهی از مردم از دین خود یعنی مسیحیت کناره گیری کرده و آماده حضور در کلیسا ها نیستند و نقش دین در زندگی آنها بسیار کم رنگ شده است، تا اندازه ای خانواده ها حاضر هستند فرزند خود را بدون رابطه ازدواج رسمی در کلیسا به دنیا بیاورند.

علاوه بر این به جهت سست شدن ارکان خانواده آمار همجنس گرایان به شدت در حال افزایش است به طوری که دولت آمریکا از سوی این افراد تحت فشار قرار گرفته و امتیازات خاص اجتماعی را برای آنان در نظر گرفته است و به صورت رسمی اجازه دارند که در روز های مشخصی از سال جلسات مربوط به خودشان را جهت انتشار و موجه جلوه دادن افکار خود برگذار کنند.

بخشی از جوانان به اصطلاح دیندار نیز به سوی فرقه نوظهور شیطان پرستی کشیده شده اند و در شهر های مهم آمریکا کلیساهای مخصوص به خودشان را تحت عنوان کلیسای شیطان بنا کرده اند.

حال سوال اینجاست که چرا دولت آمریکا از این گروه های منحرف به شدت حمایت می کند و در مقابل در برخی از ایالت های خود برگزاری جلسات مذهبی حتی کتاب مقدس خوانی را ممنوع اعلام کرده است.

منبع: جام نیوز