Gerdab.IR | گرداب

مجری bbc و همسرش بهایی شدند

تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۰

فرناز قاضي زاده و همسرش سينا مطلبي كه هر دو از كاركنان بي بي سي فارسي هستند، با تلاش بهروز آفاق بهايي شدند.

به گزارش گرداب، درباره رابطه و نقش موثر شبكه بي بي سي فارسي در تبليغ فرقه ضاله بهائيت تاكنون مطالب و مستندات فراواني منتشر و يا پخش شده است اما نكته مهم تر اين است كه اين فرقه به واسطه عوامل سرشناس خود در بي بي سي فارسي همچنان در حال جذب حداكثري است.
 
"بهروز آفاق تبريزي" يا به عبارت ديگر "بهروز يوسف زاد" كه از آوريل 2006 رياست منطقه آسياي بي بي سي را بر عهده دارد، از عوامل اصلي راه اندازي شبكه بي بي سي فارسي محسوب مي شود. اما اين تنها نقش مهم او در اين شبكه نيست؛ بهروز آفاق از عوامل اصلي فرقه ضاله بهائيت در شبكه بي بي سي است كه نقش موثري در بهايي كردن تعداد قابل توجهي از كاركنان و مجريان اين شبكه داشته است چرا كه او دغده اي به نام وطن ندارد و تمام انديشه اش اجراي دستورات "MI6" است!
 
سينا مطلبي و فرناز قاضي زاده بهايي شدند
از جديدترين دستاوردهاي بهروز آفاق براي فرقه ضاله بهائيت، مي توان به بهايي شدن "سينا مطلبي از سردبيران شبكه بي بي سي و همسرش فرناز قاضي زاده مجري اين شبكه اشاره كرد؛ آفاق اين زن و شوهر كه در ايران براي رسانه هاي دوم خردادي فعاليت مي كردند اما پس از فرار از كشور به جرگه مزدوران رسانه هاي ضدانقلاب پيوستند را طي مراسمي خاص بهايي كرد تا 2 نفر ديگر نيز به جمع بهايي شدگان بي بي سي فارسي اضافه شوند.

سينا مطلبي پيش از آنكه اوايل دهه 80 در ماجراي پرونده تعدادي از عناصر ضدانقلاب كه در قالب وبلاگ نويسي فعاليت مي كردند، بازداشت شود، به عنوان سر ويراستار با بي بي سي همكاري مي كرد، اما پس از احضار و بازداشت از ايران گريخت و به تركيه رفت.

سينا مطلبي پس از خروج از ايران در تركيه مستقر شد و پس از آنكه فرناز قاضي زاده پس از جدا شدن از همسر سابقش به تركيه گريخت، در آنجا با هم ازدواج كردند. مطلبي پس از مدتي راهي هلند شد و با جذب بودجه هاي اين كشور عليه ايران، به همكاري با ميز رسانه سازمان جاسوسي هلند پرداخت و كوشيد كه فعاليتهاي رسانه اي خود را از هلند عليه ايران سامان دهد، اما خيلي زود و در راستاي بازدهي بيشتر، جذب سرويس جاسوسي انگليس شد و مزدور بي بي سي فارسي لقب گرفت.

فرناز قاضي زاده نيز بدون گذراندن دوره هاي آموزشي و آزمون هاي بي بي سي به استخدام بي بي سي فارسي درآمد و پس از فعاليت در راديو بي بي سي، مجري تلويزيون فارسي بي بي سي شد. جالب توجه اينكه وي در طول فعاليت خود در رسانه هاي داخلي ايران، همواره از خبرنگاران روزنامه هاي زنجيره اي و دگرانديش مانند "نشاط"، "توس"، "جامعه"، "حيات نو اقتصادي" و "مجله گلستانه" بوده و آخرين رسانه اي كه از آن به خارج از كشور گريخت نيز روزنامه "ياس نو" به مديرمسئولي "محسن ميردامادي"، دبير كل حزب منحله مشاركت بود.

فرناز قاضي زاده كه بلافاصله پس از خروج از ايران كشف حجاب كرد، پيش از اين نيز نشانه هايي از خارج شدنش از اسلام از خود بروز داده بود اما اين نشانه ها براي اصلاح طلبان نه تنها مهم نبود بلكه پس از خروج از ايران به همراهي و همكاري ادامه دادند.

علاوه بر فرناز قاضي زاده و همسرش سينا مطلبي كه به واسطه تلاش چشمگير بهروز آفاق بهايي شده اند، خواهر فرناز قاضي زاده نيز در يكي ديگر از شبكه هاي ضدانقلاب لندن يعني "من و تو" فعاليت خود را آغاز كرده است؛ شبكه اي كه تعداد قابل توجهي از عوامل آن بهايي هستند و از بيان بي شرمانه ترين توهين ها عليه مقدسات اسلام در برنامه هاي اين شبكه و يا حتي صفحات خود در فضاي مجازي هيچ ابايي ندارند.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران