Gerdab.IR | گرداب

جشن تولد مهدی کروبی در کنار نزدیکانش + عکس

تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۰

دیدارهای شیخ با خانواده و نزدیکانش در حالی است که رسانه های اپوزیسیون و حتی تریبون های متعلق به سران فتنه همواره مدعی اند که محافظان اجازه هیچ ملاقات و دیداری را به او نمی دهند.

مهدی کروبی شب گذشته به جمع خانواده و نزدیکانش رفت و چندین ساعت به شب نشینی با آنان پرداخت.

به گزارش گرداب، "محمدحسین کروبی"، پسر شیخ در صفحه فیس بوک خود نوشته است: «شب گذشته در منزل من همزمان با شب تولد پدرم به مناسبت ورود دخترم به دانشگاه با حضور مادر و برادرانم مهمانی گرفته بودیم. اتفاق جالب اینکه هنگام صرف شام زنگ منزل به صدا در آمد و ماموری از آن سوی آیفون گفت "آقای کروبی رو آوردیم". عملا باورکردنی نبود و خوشحال شدیم که پدر را سر زده آورده بودند.»

وی سلامت پدرش را "خیلی خوب" توصیف کرده و نوشته است: «از حال ایشان پرسیدیم و گفتند چند شب قبل مرا به یک مرکز درمانی برای چکاب بردند و تقریبا یک چکاب کامل صورت گرفته است.»

مهدی کروبی ماه گذشته هم با اعضای خانواده اش دیدار کرده بود.

دیدارها و ملاقات های شیخ و شب نشینی های او با خانواده و نزدیکانش در حالی است که رسانه های اپوزیسیون و حتی تریبون های متعلق به کروبی و میرحسین موسوی همواره مدعی اند که سران فتنه نه در حبس خانگی که زندانی اند و محافظان اجازه هیچ ملاقات و دیداری را به او نمی دهند.
 
البته پسر کروبی در نوشته خود این را هم عنوان کرده است که: «مسئولین جدید امنیتی که به تازگی منصوب و پدرم به اینها تحویل داده شده است، قول دادند که وضعیت پدرم بهتر شود و طی ۱۰ روز آینده ایشان را به منزلی در منطقه شمیران منتقل کنند. همچنین قول دادند که هفته ای یک بار اعضای خانواده به صورت چرخشی با پدر ملاقات نمایند.»
 
منبع: جهان