Gerdab.IR | گرداب

استاد جنگ روانی علیه رژیم صهیونیستی کیست؟

تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۰

يك متخصص رژيم صهيونيستي در جنگ رواني با انجام پژوهشي اعلام كرد دبيركل حزب الله لبنان استاد جنگ رواني است چرا كه بينندگان خود در اسرائيل را قانع مي‌كند.

به گزارش گرداب به نقل از کیهان، "زوي گيل" از كارشناسان سابق جنگ رواني در ارتش رژيم صهيونيستي پس از انجام پژوهشي درباره مهارت‌هاي "سيدحسن نصرالله" مي‌گويد: « سيدحسن نصرالله جنگ رواني عليه اسرائيل را با مهارت اجرا كرده و همه خصوصيات يك فرمانده برجسته را داراست. بايد اذعان كرد او در حوزه جنگ رواني يك هنرمند است چرا كه در سخنراني‌هاي خود، بينندگان ما را در اسرائيل قانع مي كند.»

به گزارش تلويزيون المنار، "گيل" ادامه مي‌دهد: «بی‌ترديد، "تل آويو" بيش از شكستي كه نظاميانش در ميدان نبرد متحمل شده‌اند، در حوزه جنگ رواني شكست خورد. نصرالله در طول جنگ بسيار اندك در صفحه تلويزيون ظاهر شد اما همين حضور اندك براي حزب الله راهگشا بود. سخنان او در عمق جان شهروندان اسرائيل نفوذ و اعتماد به نفس آنها را سلب كرد، زيرا وي كاملا بر افكار عمومي اسرائيل اشراف دارد.»

وي افزود: «نصرالله خيلي زود تشخيص داد كه نقطه ضعف اسرائيل جبهه داخلي آن است و با استفاده از آن عمق روحي رواني اسرائيل را هدف گرفت و ما اسرائيلي ها بايد از وي ياد بگيريم.»

اين متخصص جنگ رواني به سران رژيم صهيونيستي توصيه كرده عمليات رواني را از سيدحسن نصرالله بياموزند.
دبيركل حزب الله لبنان در بطن جنگ 33 روزه اعلام كرد اسرائيل، سست تر از خانه عنكبوت است.