Gerdab.IR | گرداب

مجتهد قلابی و بازی جدید رسانه‌های ضدانقلاب

تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۰

مادر آرش در خصوص تحصیلات و فعالیت‌های فرزندش گفته است وی درس‌ها را با نوار و سی دی و کتاب خوانده است و این از اعجاب کار فرزندش بوده است!

به گزارش گرداب، حکم دادگاه ویژه روحانیت در مورد روحانی‌نمایی با اسم "آرش هنرور" این روزها سوژه‌ خبری مناسبی برای سایت‌های ضدانقلاب و فتنه‌گر شده است تا بار دیگر با انتشار اخبار کذب و تحلیل‌های واهی، اهداف ضداسلامی و ایرانی خود را در پشت آن پنهان کنند.

هنرور در حالی به جرم دین ستیزی و اروپایی کردن اسلام دستگیر شده است که این سایت‌ها وی را "مجتهدی روحانی" و "مدرس حوزه علمیه" معرفی می‌کنند و در یک ادعای جالب درباره‌ سابقه‌ درخشان! وی می‌نویسند: «آرش هنرور شجاعی در رشته تحصیلی اجتهاد و در حوزه علمیه قم تحصیل کرده است.»

در دروغ‌سرایی این سایت‌ها همین بس که عدم اطلاعات کافی آنان در مورد چگونگی روند اجتهاد، مجتهد شدن را به گذراندن رشته‌ای با همین عنوان در حوزه تصور کرده‌اند که گویا آرش هنرور هم با گذراندن این رشته‌ تحصیلی به درجه‌ اجتهاد نائل شده است!

از دیگر نکات جالب و خنده دار این سایت‌ها در اطلاع‌رسانی دقیق به مخاطبان‌شان اینکه در فاصله‌ زمانی کمتر از یک ماهه، آرش هنرور شجاعی را از یک "طلبه" به یک "مجتهد" تبدیل می‌کنند تا شاید بتوانند اینگونه عمق فاجعه را برای مخاطبان خود بهتر نشان دهند!

اما آنچه در مورد آرش هنرور واقعیت دارد این است که مدارک مربوط به روحانی بودن وی جعلی است و او و هیچگاه در حوزه‌ علمیه قم تحصیل و تدریس نکرده و لباس روحانیت را نیز به اختیار خود بر تن کرده بود!
 

تأکید رسانه‌های خبری ضد انقلاب بر تحصیل و دستگیری وی در حوزه‌ علمیه قم در حالی مطرح می‌شود که به اذعان همین‌ سایت‌های خبری مادر آرش در خصوص تحصیلات و فعالیت‌های فرزندش گفته است وی درس‌ها را با نوار و سی دی و کتاب خوانده است و این از اعجاب کار فرزندش بوده است!

آنچه واضح است اینکه دروغ‌سرایی این سایت‌ها در دفاع از آرش هنرور علاوه بر اینکه نشان از اهداف همیشگی آنان در القاء عدم آزادی و وجود خفقان در ایران است از پشت پرده‌ اهداف گردانندگان این سایت‌ها که همانا حمایت از فعالیت‌های ضد دینی و مقابله با اسلام در فضای مجازی است نیز پرده بر می‌دارد.
 
منبع: تریبون مستضعفین