Gerdab.IR | گرداب

زنده باد مرده ها!

تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۰

مضحك ترين بخش اين يادداشت سفارشي انتهاي آن است كه نويسنده مدعي شده خدا با ماست و ملت ايران نبايد فرصت تاريخي پرچمداري رضا پهلوي را از دست بدهند!

به گزارش گرداب، اپوزيسيون مفلوك خارج نشين در تازه ترين نسخه خود، ربع پهلوي را براي ايران تجويز كرد.

ارگان رسمي سازمان سيا در مطلبي با تعريف و تمجيداتي كه حتي مرغ پخته را نيز به خنده وا مي دارد، مدعي شد آزاديخواهان ايراني بايد به تخم و تركه پهلوي اعتماد كنند.

گويانيوز در اين يادداشت با عنوان "رضا پهلوي گزينه مناسب پرچمداري و تشكيل كنگره ملي است" نوشت: آقاي رضا پهلوي بازمانده يك نسل، يك هويت و نظامي است كه هر چه نداشته باشد وجهه ملي در آن بارز بوده، سرسپردگي به ميهن در آن ارجح و ارج گذاشته مي شده است. او ايراني است و در دوراني در ايران پرورش يافته كه وطن پرستي به عنوان يك ويژگي ممتاز مطرح و به وضوح در تصميم گيريهاي سياسي، كانون اثر بوده است!!

اين مهملات و گنده گويي ها در حالي است كه جدايي بحرين از پيكر ايران تنها يك نمونه از مصاديق بارز وطن پرستي اين خاندان منحوس و وابسته است.

نويسنده در سراسر اين مطلب مشمئزكننده به تعاريفي از نوه رضا قلدر دست زده كه بعيد است خود وي نيز به آنها اعتقادي داشته باشد و از همه ايرانيان خواسته است راه را باز كنند و ربع پهلوي را در جلوي صف ميهن پرستي قرار دهند!

اما مضحك ترين بخش اين يادداشت سفارشي انتهاي آن است كه نويسنده مدعي شده خدا با ماست و ملت ايران نبايد فرصت تاريخي پرچمداري رضا پهلوي را از دست بدهند!
 
هفته قبل رضا پهلوي در مصاحبه اي گفته بود علي‌رغم آن كه به رژيم شاهنشاهي علاقه دارم ولي از آنجا كه مي دانم مردم ايران خواستار نظام شاهنشاهي نيستند، من هم با حكومت جمهوري مطلق و سكولار موافق خواهم بود!
 
منبع: کیهان