Gerdab.IR | گرداب

هشدار رهبران انقلابی بحرین نسبت به تداوم جنایات آل خلیفه

هم‌دستی فدائیان صدام با آل سعود در نسل کشی بحرین

تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۰

یک خبرگزاری عراقی از حضور بازماند‌های فدائیان صدام و حزب منحله بعث عراق در کنار نظامیان سعودی برای سرکوب و دستگیری رهبران انقلاب بحرین خبر داد.

به گزارش گرداب به نقل از پایگاه خبری "النخیل"، منابع آگاه سیاسی عراق تاکید کردند که رهبران معارض در بحرین در تماس تلفنی از منامه به آنها اعلام کردند برخی از بازمانده‌های فدائیان صدام و بعثی‌های عراق با نیروهای سعودی برای سرکوب انتفاضه مردمی بحرین همکاری می‌کنند.

بر اساس این گزارش، رهبران معارض بحرینی هم‌چنین اعلام کرده‌اند افرادی همراه نظامیان سعودی در بحرین، لباس مشکی و نقاب بر چهره داشته و به لهجه عراقی با یکدیگر صحبت می‌کنند. گفته می شود این افراد از فدائیان صدام معدوم هستند. آن‌ها با نظامیان سعودی به منازل مردم حمله می کنند و صاحبان آنها را مورد بازرسی و بازجویی قرار می‌دهند.

بر اساس این گزارش، این گروه در دستانشان شمشیر دارند که این امر یادآور مجموعه‌ای به نام "السیافه" در عراق است. این گروه در دوره دیکتاتوری صدام تحت فرماندهی "عدی" پسر او اقدام به پاکسازی دشمنان و مخالفان رژیم وقت می‌کردند.

رهبران معارض در بحرین، اشاره‌ای به تعداد این افراد که در کنار نظامیان سعودی انتفاضه مردمی در این کشور را سرکوب می‌کنند، نکرده و تنها اعلام کردند  با هر تیم تفتیش سعودی که به منازل شهروندان بحرینی حمله می‌کند، تعدادی از این افراد حضور دارند.

بر اساس این گزارش، بحرین این روزها شاهد دستگیری گسترده رهبران انقلابی است. در پی برقراری حکومت نظامی از دیروز در منامه، تقریبا میدان "الولو" از معترضان خالی شده و در محاصره تانک‌ها و خودروهای ضد زرهی قرار گرفته است. نیروهای سعودی به همراه فدائیان صدام اقدام به تفتیش خانه به خانه بحرینی ها کرده‌اند و در حال دستگیری و بازداشت رهبران جوان انتفاضه مردمی هستند.

النخیل اسنادی را که از طریق شبکه بحرینی "السترة" بدست آورده است، منتشر کرد که نشان می‌دهد رژیم بحرین از فدائیان صدام برای سرکوب انتفاضه مردمی استفاده کرده، در این اسناد اسامی این فدائیان هم ذکر شده است.

نیروهای سعودی تحت عنوان نیروهای سپر جزیره از آغاز انقلاب مردمی بحرین وارد این کشور شدند و به سرکوب وحشیانه مردم پرداختند. این درحالی است که سپر جزیره با هدف وارد عمل شدن در صورت تهدیدهای خارجی به کشورهای حاشیه خلیج فارس تشکیل شده است.

منبع: فارس