Gerdab.IR | گرداب

پس از نهایی‌شدن سند تبادل اسرا

رئیس شاباک: تعهدی به ترورنشدن آزاده‌های فلسطینی نداریم

تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۰

رئیس دستگاه امنیت عمومی رژیم‌صهیونیستی اعلام کرد که دستگاهش هیچ تعهدی نسبت به ترور نشدن اسرایی که به‌ زودی آزاد می‌شوند، ندارند.

به گزارش گرداب به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی، "یورام کوهین" رئیس شاباک، به دنبال اعلام نهایی‌شدن سند تبادل اسرای فلسطینی با نظامیان صهیونیستی اسیر نیروهای مقاومت فلسطین، گفت: «ما هیچ تعهدی مبنی بر ترورنشدن این اسرا پس از آزادیشان نداریم.»

این درحالی است که روز گذشته حماس و کابینه رژیم صهیونیستی تائید کردند که به توافق نهایی درباره سند تبادل اسرا دست یافته‌اند و به زودی یک هزار و صد اسیر فلسطینی با "گلعاد شالیت" مبادله خواهند.

هنوز اسامی اسرای فلسطینی که قرار است با شالیت مبادله شوند فاش نشده است، اما فلسطینی‌ها از آنجا که حماس بارها اعلام کرده در صورت عدم آزادی رهبران فلسطینی که سال‌ها در بند رژیم صهیونیستی هستند، تبادل اسرایی انجام نخواهد شد، بسیار خوش بین هستند این رهبران را بیرون از میله‌های زندان‌های رژیم صهیونیستی ملاقات کنند .

"مروان البرغوثی"، "أحمد سعدات"، "عباس السید"، "عبد الله البرغوثی" و "حسن سلامة" از جمله رهبرانی هستند که انتظار می رود به زودی آزاد شوند.

نکته قابل تأمل این است که کوهین بنیانگذار سیاست ترور در رژیم صهیونیستی است.

منبع: فارس