Gerdab.IR | گرداب

همدستي سازمان سيا با نشريه تايمز

تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۹

برخي از رسانه هاي آمريكايي با انتقاد شديد از اقدام مجله تايم به سردبير اين مجله اعتراض كرده اند كه چرا براي مخالفت با ايران تا آنجا پيش مي رود كه باعث بي اعتبار كردن رسانه هاي آمريكايي در افكار عمومي شود.

به گزارش گرداب، سازمان سيا در عملي ناشيانه ميرحسين موسوي را از جايگاه صد و نودم يك نظرسنجي به رتبه اول ارتقاء داد.

در حالي كه در آخرين نتيجه نظرسنجي مجله تايم درباره 200 چهره مشهور دنيا در سال 2010، موسوي در جايگاه صد و نودم- زير بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي- قرار داشت، اين مجله در مدت چند ساعت ناگهان او را به عنوان موثرترين چهره دنيا معرفي كرد!

اين گاف مشترك تايم و سيا در بالا كشيدن آقاي تقلب، آنقدر ناشيانه بود كه سايت جرس- ارگان رسمي فتنه سبز و مواجب بگير سيا- هم نتوانست آن را ماله كشي كند و درا ين باره نوشت: آراء ثبت شده نهايي در آخرين لحظات از آخرين روز اين نظرسنجي كه از ميان مخاطبين اين نشريه صورت گرفت، نشان از آن دارد كه ميرحسين موسوي از جنبش دموكراتيك سبز مردم ايران، با تعداد آرايي بالغ بر يك ميليون و چهارصد و نودهزار راي و با فاصله 600 هزار راي بالاتر از نفر دوم قرار گرفته است.

هرچند تايم و جرس توضيح نداده اند چگونه طي چند لحظه چند صدهزار نفر به نامزد صد و نودم راي داده اند اما ظاهراً اوضاع اسفبار اردوگاه فتنه علت اين تقلب بوده است. البته معلوم نيست اول شدن در ليستي مجعول كه از سوی كارشناسان سيا تهيه مي شود و همجنس بازها و خوانندگان مبتذل پاي ثابت آن هستند، چه افتخاري دارد؟!

سايت ضدانقلابي بالاترين، پيش از اين گاف درباره ميزان اهميت اين نظرسنجي و رابطه آن با ساده لوحي سبزها نوشته بود: خيلي ها چند هفته گذشته تلاش كردند با راي دادن به سايت تايم، عكس موسوي را روي اين مجله بياورند. دوستان اين قدر بر اين حركت هاي بي فايده كه تنها سبب سرگرم شدن به كارهاي بي نتيجه مي شود، ارزش ندهيم.

گيريم همه مجله تايم را با مطالب خود تا آخرين برگ پر مي كرديد. كه چي؟ چه چيزي را تغيير مي داديد. واقعيت اين است كه ما فقط انرژي خود را نابود مي كنيم و بس. همين ها ما را بر اين بدبختي و بيچارگي انداختند و آن وقت ما مي خواهيم با امضاي سايت آنها، توجهشان را جلب كنيم؟ آخر ساده لوحي تا كجا؟! ما سوراخ دعا را گم كرده ايم! ما داريم روز به روز از اهداف اصلي مان فاصله مي گيريم و در يك سردرگمي گيج كننده گير كرده ايم.

دلمان را هم به اين خوش كرده ايم كه در رسانه هايي مانند بي بي سي و صداي آمريكا از جنبش سبز سخن گفته شده و در اخبار كم و بيش چيزهايي از آن شنيده مي شود. بدانيم، نه مجاهدين و نه كمونيست ها هيچ كدام نمي توانند ما را آزاد كنند.

برخي از رسانه هاي آمريكايي با انتقاد شديد از اقدام مجله تايم به سردبير اين مجله اعتراض كرده اند كه چرا براي مخالفت با ايران تا آنجا پيش مي رود كه باعث بي اعتبار كردن رسانه هاي آمريكايي در افكارعمومي شود.

منبع: كيهان