Gerdab.IR | گرداب

مجري شبكه "من و تو" افشا كرد:

تلاش ارتش آمريكا براي جذب كاركنان ايراني شبكه "من و تو" + سند

تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۰

ارتش آمریکا به کارمندان ایرانی" من و تو " پیشنهاد رصدگری، تحلیل و جاسوسی می‌دهد.

به گزارش گرداب به نقل از باشگاه خبرنگاران، يكي از مجريان شبکه "من و تو" که مدتی است از این شبکه جدا شده، اخیرا در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی "فرندفيد" از پیشنهادات به ظاهر دوستانه ارتش آمريكا که در قالب کار ترجمه مطرح می‌شود، پرده برداشت.

"آلن ایر" سخنگوی فارسی زبانان وزارت امور خارجه آمریکا، که خود نیز فارسی صحبت کرده و انگشتر عقیق به دست دارد ! بارها با وعده این‌که آمریکا برای جوانان ایرانی دموکراسی، آزادی و رفاه می‌خواهد ، جوانان ایرانی را به ثبت نام در دانشگاه‌های امریکا تشویق کرده است.

چندی پیش این دیپلمات آمریکایی،  در سال‌روز تولد "آزاده حسینی" با تبریک به وی، ارتباط صمیمانه‌ای را  ایجاد کرده و  به او  پیشنهاد کار به عنوان مترجم و با وعده اقامت و مزایای خوب در آمریکا داده است.

اين گوينده سابق شبكه "من و تو"، با افشاي اين موضوع خبر داده كه ارتش آمريكا به سراغ برخي ديگران از همكارانش در اين شبكه نيز رفته است.

شبكه‌هاي "بي‌بي‌سي‌فارسي"، "صداي آمريكا" و "من و تو" با جذب برخي خبرنگاران اصلاح‌ طلب از داخل كشور و كوچاندن آن‌ها به انگليس و آمريكا، اين افراد را براي جذب در سرويس‌هاي جاسوسي، ارتش آمريكا و فرقه‌هاي ضاله مانند بهائيت آماده مي‌كنند.