Gerdab.IR | گرداب

روایت سلطنت طلبان از بیداری اسلامی؛

حزب پیروز تونس دقیقا از جمهوری اسلامی الگوبرداری کرده است

تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۰

غرب می‌داند که بعد از سقوط دیکتاتورهای منطقه، اسلام‌گرایان حکومت را در دست خواهند گرفت، اما نمی‌تواند کاری کند، زیرا مردم خودشان می‌خواهند که اسلام و قوانین اسلامی بر آن ها حاکم باشد.

به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، "حسین فرجی"، مجری شبکه سلطنت طلب پارس در برنامه "ایران نو" به تحلیل و بررسی گسترش موج بیداری اسلامی در سطح منطقه پرداخت و گفت: «پیروزی اسلام‌گرایان در منطقه می‌تواند تاثیرات بسیار مهمی داشته باشد، بدین صورت که در سایر کشورهای آزاد شده از بند دیکتاتورها مثل مصر و لیبی تاثیرات بسیار زیادی دارد. آنچه در تونس دیدیم نشان داد که اگر در کشوری مثل مصر انتخابات برگزار شود، یقینا "إخوان المسلمین" با درصد بسیار بالایی رأی می‌آورند.»

وی افزود: «غرب می‌داند که بعد از سقوط دیکتاتورهای منطقه، اسلام گرایان حکومت را در دست خواهند گرفت اما نمی‌تواند کاری کند، زیرا  مردم خودشان می‌خواهند که اسلام و قوانین اسلامی بر آن ها حاکم باشد.»

فرجی در خاتمه با اشاره به پیروزی حزب "نهضت" به رهبری "راشدالغنوشی" در انتخابات تونس اظهار داشت: «این شخص سال‌هاست با جمهوری اسلامی روابط بسیار حسنه‌ای دارد و از ارادتمندان {امام} خمینی است. او دقیقا الگوی خود را بر اساس روش جمهوری اسلامی برگزیده است.»