Gerdab.IR | گرداب

تظاهرات گسترده مردم پاكستان عليه "فيس بوک"

تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۸۹

هزاران تن از مردم پاكستان در واكنش به اقدام غيراخلاقي سايت‌هاي اينترنتي غربي و هتك حرمت ساحت مقدس پيامبر اسلام دست به تظاهرات گسترده زدند و خواستار توقف اين گونه رفتارهاي زشت در سراسر دنيا شدند.

به گزارش گرداب،  شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد که هزاران نفر از مردم خشمگین پاکستان در واکنش به افزایش رفتارهای غیراخلاقی و توهین به مقدسات دین اسلام و بی‌حرمتی به پیامبر بزرگ اسلام (ص) از سوی پایگاه‌های اینترنتی "یوتیوب" و "فیس بوک" دست به تظاهرات گسترده در این کشور زدند.

این شبکه خبری با تاکید به مسدود شدن این شبکه‌های اینترنتی در سراسر پاکستان، به علت اقدام غیراخلاقی علیه پیامبر بزرگ اسلام (ص)، گزارش داد که هزاران تن از مردم پاکستان در شهرهای مختلف این کشور تظاهرات کردند و علیه رفتار غیراخلاقی این دو پایگاه اینترنتی و اقدامات مشابه شعار دادند.

بر اساس این گزارش، تظاهرات مردم پاکستان از روز چهارشنبه در شهرهای مهمی همچون کراچی آغاز شد و تا پایان روز پنجشنبه نیز ادامه پیدا کرد.

مردم معترض پاکستان در شعارهای خود هر گونه هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام را به شدت محکوم کردند و خطاب به دولت‌ها و مقامات کشورهای جهان، خواستار توقف هر گونه رفتار ناپسند در این زمینه شدند.

شبکه اینترنتی فیس بوک اخیرا از مردم دنیا خواست تا کاریکاتوری از پیامبر اسلام تهیه نموده و آن را از این طریق به دیگران نشان دهند.

منبع: فارس