Gerdab.IR | گرداب

قبرستان اسقاطي‌ها و پايان عبرت‌آموز كودتاي مجازي

تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۰

هستند در ميان ما كساني كه مي گويند، آمريكا بايد بخواهد تا ما بتوانيم بر رژيم غلبه كنيم؛ اين باور در ميان ما قوي است و دنبال سناريوهاي نوشته شده در واشنگتن و لندن هستيم.

به گزارش گرداب به نقل از کیهان، يكي ديگر از رسانه هاي وابسته به اپوزيسيون خارج كشور اعلام كرد به زودي تعطيل مي شود.

اعلام تعطيلي "تهران ريويو" در حالي است كه پيش از اين، "جرس" و "رسا" از تعطيلي قريب الوقوع خبر داده اند، و سايت هايي نظير روزنت، راديو زمانه، امروز، نوروز، كلمه و... نيز به حالت نيمه تعطيل درآمده اند. از سوي ديگر، خبر اخراج همكاران صداي آمريكا يكي پس از ديگري منتشر مي شود.
 
طنز ماجرا اين است كه به هنگام آغاز فتنه سبز، وزير خارجه و برخي مقامات ديگر آمريكا ادعا كرده بودند راه جنبش سازي مصنوعي براندازي از طريق مجازي را يافته اند و اين بار معجزه خواهد شد. رهبر فرزانه انقلاب همان هنگام اعلام كردند كه فتنه 88، صرفا كاريكاتور انقلاب است.

تهران ريويو ضمن انتشار خبر قريب الوقوع خود نوشت: تعطيلي قريب الوقوع اين رسانه و احتمال تعطيلي رسانه هاي مخالف مشابه، بهانه اي براي نوشتن است. تعطيلي رسانه هاي اپوزيسيون به دست خود مي تواند همراه با اين توجيه باشد كه چنين رسانه هايي با هدف دامن زدن به موج سبز پديد آمده اند و حال كه موج فروكش كرده، آنها نيز محملي براي وجود پيدا نمي كنند. ما زود نااميد مي شويم، به همان سرعتي كه به هيجان مي آييم و خيلي از ما كه ايران را ترك كرديم، مي توانستيم بمانيم و اجتماع آزاديخواهان را انبوه تر كنيم، اما راه نجات (عافيت طلبي) را برگزيديم، در روزهاي آغازين جنبش سبز سخن از "ماراتن" بود و رقابتي طولاني مدت و نفس گير با حاكميت كه در آن حرف اول را "بردباري" رقيبان مي زد، اما همه اين هشدارها به فراموشي سپرده شد، چنانچه پيام "صبر و ايستادگي" ميرحسين موسوي هم در عمل فايده بخش نبود چون ديگران هوايي متفاوت در سر داشتند.

اين سايت ضدانقلابي با اذعان به وابستگي اغلب فعالان اپوزيسيون به بيگانگان نوشت: ما حالت قضا و قدري پيدا كرده ايم و اين، عينيت هم پيدا كرده است. ما وقتي از تقدير و سرنوشت حرف مي زنيم، پيش و بيش از هر چيز به "غرب" نظر داريم. به اين اعتبار، مرادمان از نيروهاي غيبي نيز همان "نيروهاي غربي" است كه در سرنوشت ما نقشي تعيين كننده دارند، آن گونه كه همه حركت ها و تلاش هاي ما بيهوده و پوچ به نظر مي رسد. هستند در ميان ما كساني كه مي گويند، آمريكا بايد بخواهد تا ما بتوانيم بر رژيم غلبه كنيم؛ اين باور در ميان ما قوي است و دنبال سناريوهاي نوشته شده در واشنگتن و لندن هستيم.