Gerdab.IR | گرداب

از دعوت به اغتشاش تا ترویج همجنسگرایی

تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۸۹

سایت رادیو زمانه که خود را رادیوی فرهنگی وبلاگنویسان می‌خواند، بخش اعظم سایت خود را به انتشار یک داستان غیراخلاقی اختصاص داده است.

به گزارش گرداب، پس از آنکه سایت جرس برای جلوگیری از ریزش مخاطب و همچنین به روز نگه داشتن سایت خود، از این افراد خواست تا شعر بگویند و برای این سایت ارسال کنند، ارگان رسمی پارلمان هلند نیز دست به یک اقدام غیراخلاقی برای جلب مخاطب زده است.

رادیو زمانه که ردیف بودجه مخصوصی در مجلس هلند دارد، پس از ناکامی در احیای آشوب‌های خیابانی در سال جدید برای آنکه مخاطبان خود را از دست ندهد، انتشار سریالی یک داستان غیراخلاقی را در دستور کار خود قرار داده است.

این داستان که به عنوان یک داستان ادبی از سوی این سایت معرفی می‌شود، به ترویج زندگی همجنسگرایی و بیان ویژگی‌های مثبت در این نوع رابطه غیراخلاقی می‌پردازد.

مسئله اصلی در این می‌ان، حجم گسترده‌ای از اخبار این سایت است که در اختیار انتشار این داستان قرار گرفته؛ به نحوی که روزانه، سه یا چهار قسمت طولانی از این داستان در صدر اخبار رادیو زمانه قرار می‌گیرد. این اقدام درحالی صورت گرفته تا چند ماه پیش، تمرکز مطالب منتشر شده در این سایت بر روی تحریک مردم به حضور در خیابان و ایجاد درگیری بود.

به نظر می‌رسد ناکامی پروژه احیای اغتشاشات سال گذشته سبب شده تا سایت‌های اپوزیسیون برای به روز ماندن، دست به اقدامات این چنینی بزنند.

منبع: شبکه ایران